Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

Μητέρα γνωστού παρουσιαστή: «Σαν μανάβης που μίλαγε για μπαλέτο ήσουν παιδί μου»

Για το κόμπλεξ που έχει με το πιο χαρακτηριστικό στοιχείο του που όλοι οι άλλοι λατρεύουν, αλλά και για την αντίδραση της μητέρας του όταν τον πρωτοείδε στην τηλεόραση, μίλησε σε γνωστή ιστοσελίδα, ο δημοφιλής παρουσιαστής, Αλέξης Κωστάλας.

Μιλώντας στο FTHIS.GR και τη δημοσιογράφο Ειρήνη Αρβανίτη, ο κ. Κωστάλας αποκάλυψε ότι η αντίδραση της μητέρας του στην παρθενική του εμφάνιση στην τηλεόραση, ήταν ειλικρινής μεν, αλλά αποκαρδιωτική δε: «Σαν μανάβης που μίλαγε για μπαλέτο ήσουν παιδί μου», του είπε συγκεκριμένα και ο παρουσιαστής εξήγησε: «Είχα ένα μουστάκι τότε. Βέβαια θυμάμαι, ότι δεν είχε φωτιστεί καλά η εικόνα και μάλιστα μετά στην επεξεργασία προσπάθησαν κάπως να την φτιάξουν αλλά το αποτέλεσμα δεν ήταν ιδανικό».

Παράλληλα, εξομολογήθηκε ότι από μικρός είχε μεγάλο κόμπλεξ με τη φωνή του, παρά το ότι πολύς κόσμος λατρεύει να την ακούει: «Εγώ πίστευα και ίσως ακόμα το πιστεύω ότι δεν είχα ωραία φωνή. Αυτό δεν το πιστεύει κανείς όταν το λέω αλλά είναι γεγονός. Είχα ένα κόμπλεξ με τη φωνή μου. Όταν ήμουν μικρός το βράδυ πριν κοιμηθώ μεταξύ άλλων έλεγα "Θεέ μου δώσε μου ωραία φωνή". Αυτό ήταν το παράπονό μου. Πίστευα ότι έχω πολύ άσχημη φωνή. Όταν πρωτοάκουσα τη φωνή μου ηχογραφημένη έκανα να μιλήσω δυο ημέρες! Ήμουν στην Αμερική όπου σπούδαζα και έστειλα ηχογραφημένη κασέτα στη μητέρα μου γιατί τότε τα τηλέφωνα στοίχιζαν μια περιουσία! Ξέρω ότι ακούγεται περίεργο και ξέρω τι λέει ο κόσμος, αλλά καμιά φορά όταν μου λένε για τη φωνή μου, βαθιά μέσα μου λέω "τώρα πλάκα μου κάνουν"; Θεωρώ ότι το πιο σημαντικό από το να έχεις ωραία φωνή είναι να ξέρεις τι λες, να μην πυροβολείς τον κόσμο όταν του μιλάς και να μην τον υποτιμάς».
Πηγή: | iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...