Κριτικοί, φασιονίστες και φαν έχουν απογοητευτεί πλήρως από το «Sex and the City 2». Ολοι αναρωτιούνται τι συνέβη. Η απάντηση είναι κοινή και απλούστατη: φταίει το χρήμα. Το «Sex and the City» στις κινηματογραφικές του εκδοχές αποδείχθηκε η αποθέωση του μάρκετινγκ. Δημιούργησε ολόκληρη βιομηχανία που προμοτάρει τα πάντα, από πατατάκια Ρringles και σαμπάνιες Μoet et Chandon μέχρι κάμπριο Μercedes. Η Daimler, π.χ., έχει ανοίξει ειδική ιστοσελίδα για τη νέα Sex and the City Μercedes, που βεβαίως κάνει την εμφάνισή της και στην ταινία.
Οι επιχειρηματικές «διακλαδώσεις» του φιλμ αποτυπώθηκαν και στις καταθέσεις των τεσσάρων πρωταγωνιστριών. Και ειδικά της Σάρα Τζέσικα Πάρκερ, που παίζει και τον ρόλο της παραγωγού. Το 2009 είχε προσωπική περιουσία 27 εκατ. δολαρίων. Η Σάρα Τζέσικα έλαβε ως αμοιβή για τις υποκριτικές υπηρεσίες στο δεύτερο φιλμ 15 εκατ. δολάρια. Θα εισπράξει όμως και ως παραγωγός τα ποσοστά της από τις πωλήσεις εισιτηρίων. Ουκ ολίγα. Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι η πρώτη ταινία είχε πιάσει τα 415 εκατ. δολάρια στο παγκόσμιο box office. Αμέσως μετά μάλιστα είχε λανσάρει ένα άρωμα, οι πωλήσεις του οποίου έφτασαν τα 155 εκατ. δολάρια. Παρεμπιπτόντως το λευκό φόρεμα που φορά στην αφίσα της τωρινής ταινίας είναι μάρκας Ηalston Ηeritage, της οποίας η κ. Πάρκερ είναι διευθύντρια δημιουργικού και μέτοχος. Από τα 40 ρούχα που αλλάζει στην νέα ταινία τα 5 είναι της Ηalston.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...