Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

Παπουτσάκη: «Έκαναν τη ζωή μου κόλαση ήταν η χειρότερη περίοδος της ζωής μου»

Η Κατερίνα Παπουτσάκη έχει περάσει δύσκολες στιγμές στην πορεία της καριέρας της.


Όταν υποδύθηκε την Αλίκη Βουγιουκλάκη στο σίριαλ «Έχω ένα μυστικό» αρκετοί της έκαναν αρνητική κριτική, ενώ είχαν ασχοληθεί και έντονα με την προσωπική της ζωή.


«Με βομβάρδιζαν για τα προσωπικά μου και έκαναν τη ζωή μου κόλαση. Εύλογο δεν ήταν ν’ αμυνθώ; Αν παρατηρήσει κανείς τις συνεντεύξεις μου πριν και μετά το σίριαλ θα το διαπιστώσει. Είχαν αρχίσει την αρνητική κριτική πριν καν αρχίσει το σίριαλ. Τις περισσότερες φορές μάλιστα από ανθρώπους που δεν είχαν σχέση με τον χώρο. Ήταν η χειρότερη περίοδος της ζωής μου», εξήγησε η ηθοποιός στο Εγώ και συνέχισε:

«Αυτό θα μπορούσε να μου έχει κοστίσει πολύ ακριβά τόσο επαγγελματικά όσο και προσωπικά.  Δεν ήταν φόβος ακριβώς  γιατί μέσα μου γνωρίζω ποια είμαι, ξέρω πως είμαι εργατική , παλεύω και τα καταφέρνω, αλλά όλα αυτά μου στοίχισαν συναισθηματικά. Παρόλο που ως άτομο είναι αισιόδοξη, όλα αυτά μου προκάλεσαν μεγάλο ψυχικό κόστος και σοβαρά προβλήματα υγείας. Αν ήμουν «μάγκας» δεν θα με είχαν αγγίξει καν»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...