Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

ΣΟΚ: γνωστή τραγουδίστρια πάσχει από αυτισμό!

The Gift (Susan Boyle album)
 (Photo credit: Wikipedia)

Το ότι πάσχει από σύνδρομο Άσπεργκερ, ένα είδος αυτισμού που επηρεάζει την κοινωνική αλληλεπίδραση, αποκάλυψε η Susan Boyle, η νικήτρια του «Βρετανία Έχεις Ταλέντο» που έγινε παγκοσμίως γνωστή το 2009.


«Όταν ήμουν παιδί είχαν διαγνώσει ότι έχω εγκεφαλική βλάβη. Πάντα ήξερα ότι αυτό δεν ήταν σωστό», είπε σε συνέντευξή της στην εφημερίδα «The Guardian» η Boyle, προσθέτοντας πως Σκωτσέζος ειδικός διαπίστωσε ότι πάσχει από το σύνδρομο πριν από περίπου ένα χρόνο.

Επισημαίνοντας ότι τώρα ένιωσε έτοιμη να αποκαλύψει αυτό που πραγματικά της συμβαίνει, η 52χρονη -που με την ερμηνεία της στο ριάλιτι άφησε με το στόμα ανοικτό όλο τον κόσμο- συνέχισε: «αποφάσισα μόνη μου να πάω στον ειδικό, δεν με παρότρυνε κανείς. Νόμιζα ότι έχω κάποια πιο σοβαρή πάθηση και δεν μπορούσα να λειτουργήσω σωστά. Τώρα πια γνωρίζω καλύτερα τι πηγαίνει λάθος στη συμπεριφορά μου και νιώθω ανακουφισμένη και πιο χαλαρή για τον εαυτό μου».


Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...