Σημαντική προβολή διασφαλίζεται τόσο στις ΗΠΑ όσο και σε διεθνή κλίμακα για τη Μύκονο, τη Σαντορίνη και γενικότερα για την Ελλάδα μέσα από τη ψυχαγωγική εκπομπή “Keeping up with the Kardashians” που μεταδίδεται από το δίκτυο e-entertainment του ομίλου NBC Universal σε 85 εκατομμύρια νοικοκυριά στις ΗΠΑ και πάνω από 600 εκατομμύρια δέκτες διεθνώς.
Αν και οι αρχικές προθέσεις της παραγωγής αφορούσαν την κινηματογράφηση ενός με δύο επεισοδίων, τελικά η Ελλάδα θα «απασχολήσει» τη διασημότερη οικογένεια του κόσμου σε τρία επεισόδια.
Το ελληνικό στοιχείο είναι διάχυτο σε όλη τη διάρκεια των δύο πρώτων 45’ επεισοδίων που μεταδόθηκαν στις 21 και 28 Ιουλίου. Οι διακοπές στην Ελλάδα σε Μύκονο και Σαντορίνη δεν αποτελούν το φόντο των τεκταινόμενων ανάμεσα στα μέλη της οικογένειας Kardashians αλλά διαδραματίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην υπόθεση. Άλλωστε οι δεκάδες αναφορές στην Ελλάδα και τη Μύκονο επιβεβαιώνονται από τον τίτλο του πρώτου «ελληνικού» επεισοδίου με τίτλο:“Greece is the Word” .
(http://www.dailymotion.com/video/x1261at_keeping-up-with-the-kardashians-s08e08-greece-is-the-word_shortfilms#.Ue6y_mSExt0)
Μέλη της οικογένειας Kardashians που θεωρούνται διαμορφωτές της κοινής γνώμης σε επίπεδο lifestyle αναφωνούν με ενθουσιασμό όταν παραλαμβάνουν την πρόσκληση από το HELLENIC AMERICAN CHAMBER OF TOURISM στην αρχή του πρώτου επεισοδίου. Η γνωριμία με τον προορισμό εξελίσσεται στο δεύτερο επεισόδιο με τίτλο “Greece him up” (http://www.dailymotion.com/video/x12fd0q_keeping-up-with-the-kardashians-s08e09-greece-him-up_shortfilms) αναδεικνύοντας διαφορετικές πτυχές του τουριστικού προϊόντος της Μυκόνου όπως οι παραλίες, η τοπική κουζίνα, οι καταδύσεις, το kite surf.
Με αφετηρία τον Απρίλιο, που τα γυρίσματα της τηλεοπτικής εκπομπής σε Μύκονο και Σαντορίνη προκάλεσαν δημοσιότητα αξίας εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ , το show “Keeping up with the Kardashians” συντηρεί και ενισχύει τη θετική εικόνα των ελληνικών προορισμών μέσα από τη μετάδοση των τηλεοπτικών επεισοδίων και τα δεκάδες trailers (https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ad6hrpsag5Q) που καλωσορίζουν τους τηλεθεατές στην Ελλάδα και που σημείωσαν εντυπωσιακή τηλεθέαση στο δίκτυο.
«Χάρη στην επίσκεψη των Kardashians και την παραγωγή των εκπομπών στην Ελλάδα η Μύκονος και η Σαντορίνη θεωρούνται οι πλέον μοντέρνοι προορισμοί του καλοκαιριού για όλον τον κόσμο» τονίζεται σε σχετικό άρθρο του αμερικανικού περιοδικού Hello (http://www.hellomagazine.com/travel/2013072113633/greece-island-hopping-santorini-mykonos/) που συγκεντρώνει εκατομμύρια αναγνώστες και επιβεβαιώνει την επιτυχία της ενέργειας που οργανώθηκε με πρωτοβουλία του HELLENIC AMERICAN CHAMBER OF TOURISM σε συνεργασία με την εταιρεία συμβούλων MTC GROUP, που συνεργάζεται σε επίπεδο τουριστικής προβολής με τους Δήμους Μυκόνου και Θήρας, καθώς και με την καθοριστική συμβολή της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...