Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

Γιάννης Μποσταντζόγλου: «Υπάρχουν μέρες που δεν έχω λεφτά να βάλω βενζίνη στο μηχανάκι μου»

Πόσα χρήματα έβγαλε από την δουλειά του ο Γιάννης Μποσταντζόγλου; Τι αμοιβές έπαιρνε;

«Η αλήθεια είναι ότι είναι ότι είμαι ο χειρότερος μάνατζερ του εαυτού μου, γιατί στις οικονομικές μου διαπραγματεύσεις καταφέρνω πάντα το χειρότερο. Δεν έχω καμία λογική. Λέω πάντα ότι μου έρθει στο κεφάλι εκείνη την στιγμή. Είμαι σίγουρος ότι έχουν βγάλει εκατομμύρια στην πλάτη μου. Για να καταλάβεις ακόμα και όταν συνάδελφοί μου με πολύ λιγότερα χρόνια εμπειρίας έπαιρναν 15.000 ευρώ για να γυρίσουν ένα επεισόδιο, εγώ το περισσότερο που πήρα ήταν 3000. Αλλά από τα 42 χρόνια καριέρας γιατί είμαι πια 62 χρόνων, αμείφθηκα καλά τα 5. Ακόμα και όταν έκανα δικές μου παραγωγές έμπαινα μέσα με το κεφάλι χωρίς να σκέφτομαι το κόστος. Μην φανταστείς ότι μετά από σχεδόν μισό αιώνα δουλειάς έκανα καμιά περιουσία. Χρωστάω παντού και υπάρχουν μέρες που δεν έχω λεφτά να βάλω βενζίνη στο μηχανάκι μου» τόνισε με δηλώσεις του στο ΟΚ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...