Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Μια Μεξικανή έκλεψε την καρδιά του Γιώργου Καραμίχου

Ο Γιώργος Καραμίχος επέστρεψε στην Ελλάδα από το Λος Άντζελες, όπου ζει τον τελευταίο καιρό, με τη νέα αγαπημένη του που είναι Μεξικανή.

Η κοπέλα βρίσκεται στη χώρα μας μαζί με τους γονείς της, αναφέρει η "Espresso".

Ο Γιώργος Καραμίχος δεν συνηθίζει να... διατυμπανίζει τα προσωπικά του, αλλά αυτή τη φορά θα πρέπει να είναι πολύ ερωτευμένος ώστε να αποκαλύψει ο ίδιος τη σχέση του με νεαρή Μεξικανή, με την οποία συζεί στο σπίτι του στο Λος Αντζελες.

«Μέναμε μαζί, οπότε δεν μπορούσα να την αφήσω...

Με το που φτάσαμε στην Ελλάδα πήγαμε στη Νίσυρο όπου έχω σπίτι και μετά στους γονείς μου στη Βέροια, γιατί είχα να τους δω καιρό» δήλωσε.

Για το πόσο σοβαρή είναι η σχέση τους, είπε:

«Δεν ξέρω αν αυτό είναι επίσημο ή ανεπίσημο, αλλά δεν πρέπει να γνωρίσει τους γονείς μου;

Εγώ δεν πήγα στο Μεξικό, αλλά ήρθαν οι γονείς της εδώ και γνωρίστηκαν τα σόγια.

Σε όλες μου τις σχέσεις γνωρίζονταν τα σόγια. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δίνω κάποια υπόσχεση...»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...