Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Συγκλονίζει Ελληνίδα ηθοποιός: «Κοιμόμουν στα παγκάκια»!


«Θα μπορούσα να απλώσω το χέρι μου στο πορτοφόλι του πατέρα μου και να πάρω, αλλά δεν ήμουν κλέφτρα. Κοιμόμουν στα παγκάκια», δηλώνει η πασίγνωστη...

Ο ερχομός της Μίνας Ορφανού στην Αθήνα μόνο εύκολος δεν ήταν. Περισσότερο ήταν μια δύσκολη περιπέτεια: «Δεν έφυγα με λεφτά. Θα μπορούσα να απλώσω το χέρι μου στο πορτοφόλι του πατέρα μου και να πάρω, αλλά δεν ήμουν κλέφτρα. Κοιμόμουν για δυο βράδια στα παγκάκια. Δεν είμαι η πρώτη που κοιμήθηκα σε παγκάκι. Δεν είχα κανέναν. Με είδε μια κοπέλα που δούλευε σε μπαρ και με έβαλε σπίτι της. Πραγματικά την ευγνωμονώ μέχρι και σήμερα για την βοήθεια που μου έδωσε! Θέλω να της πω ένα μεγάλο ευχαριστώ που με φιλοξένησε στο σπίτι της. Η Μαρίνα από την Ζάκυνθο! Μακάρι να δει αυτή την συνέντευξη και να με θυμηθεί, γιατί έχω αλλάξει πολύ από τότε! Ο Θεός να την έχει καλά!» δήλωσε η ηθοποιός χαρακτηριστικά σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα News.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...