Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

Απίστευτη εξομολόγηση του Γαβαλά: «Οι καλύτεροί μου φίλοι είναι τώρα οι κατσαρίδες και οι κατσαρίδοι»!

Σε μια εκ βαθέων εξομολόγηση ο Λάκης Γαβαλάς εξομολογείται πώς περνάει στη φυλακή, τα συναισθήματά του, τους «φίλους» του αλλά και την πικρία του από την Δικαιοσύνη.
Ο επιχειρηματίας περιγράφει με το δικό του τρόπο στο ηλεκτρονικό περιοδικό "Kool magazine" την καθημερινότητα του στη φυλακή καθώς και το πώς διαχειρίζεται το χρόνο του.
«Κανένα κατσαριδοκτόνο δεν σκοτώνει τις κατσαρίδες, γιατί αυτές δεν είχαν ποτέ τόσο καλή παρέα σαν τη δική µου. Οι καλύτεροί µου φίλοι είναι τώρα οι κατσαρίδες και οι κατσαρίδοι» δηλώνει ο Λάκης Γαβαλάς.
Ο επιχειρηματίας επίσης αναφέρει πως ανέκαθεν είχε εμμονή με την καθαριότητα και τώρα αν και τα πράγματα στη φυλακή είναι πολύ δύσκολα και οι συνθήκες κακές κάνει ότι μπορεί για να διατηρεί το κελί του καθαρό.
«Ασχολούµαι εντατικά µε την καθαριότητα του κελιού µου, όπως άλλωστε έκανα κάθε µέρα µε το χώρο µου και πριν τον εγκλεισµό µου. Θα ήθελα να φροντίζω το σώµα µου και την υγεία µου όπως πριν, όµως αυτό δεν είναι δυνατό, κάνω όµως ό,τι µπορώ. Με ανησυχεί η κατάσταση της υγείας µου. Εδώ δεν υπάρχει καµία υγειονοµική περίθαλψη και οι συνθήκες υγιεινής είναι πολύ κακές. Γυµνάζοµαι στο προαύλιο, ασχολούµαι µε τα βιβλία µου και το βασικό προνόµιό µου είναι ότι µία φορά την εβδοµάδα επισκέπτοµαι τον ψυχολόγο της φυλακής...» αναφέρει.
Φήμες θέλουν ο Λάκης Γαβαλάς να έχει χρήματα σε λογαριασμούς στο εξωτερικό και να μην βρίσκεται εντελώς εκτεθειμένος κι ας είναι στη φυλακή. Τι απαντάει ο ίδιος; «Προκαλώ τον οιπονδήποτε να βρει αυτόν το λογαριασµό. ∆εν υπάρχει κάτι τέτοιο. Αν όντως είχα βγάλει χρήµατα στο εξωτερικό θα είχα πληρώσει µε αυτά το χρέος µου και δεν θα βρισκόµουν έγκλειστος εγώ και η αδελφή µου η Νότα, που βρίσκεται επίσης στη φυλακή χωρίς να φταίει, ενώ είναι µητέρα µικρών παιδιών που τη χρειάζονται».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...