Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

Κανάκης: Δεν είναι σοβαρά αυτά που γράφονται για τά προσωπικά μου!

Αρναούτογλου, Κανάκης, Λάτσος, τα... φιλαράκια!
Σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Δημοκρατία», ο Αντώνης Κανάκης αποκάλυψε μερικές άγνωστες πτυχές της ζωής του, όπως η αγάπη του για τη μουσική και η ενασχόλησή του με τη σύνθεση, ενώ δεν δίστασε να παραδεχτεί ότι όσο μεγαλώνει, κλαίει πιο εύκολα. Ακολουθούν οι πιο χαρακτηριστικές δηλώσεις του:

Από παιδί ήξερε πως θα ασχοληθεί με την τηλεόραση και το ραδιόφωνο: «Μια μέρα, έρχεται η μητέρα μου μέσα στο δωμάτιο και μου λέει με το...
χιούμορ που διακρίνει όλη την οικογένεια. “Συγγνώμη που σʼ ενοχλώ, αγόρι μου. Μόνο επειδή με ρωτούν οι φίλες μου, τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις”. Της απάντησα ότι θα ασχοληθώ με την τηλεόραση και το ραδιόφωνο».

Η αγάπη του για τη μουσική: «Μου αρέσει η μουσική. Γράφω μουσική και λίγοι το ξέρουν. Δεν έχω βγάλει προς τα έξω κάτι. Δυο τρεις άνθρωποι έχουν ακούσει και μου λένε ότι είναι καλό αυτό που κάνω. Αλλά δε ζητάω την έγκριση από κάποιον, είναι κάτι που βγαίνει από μέσα μου».

Σχετικά με τα δημοσιεύματα για την προσωπική του ζωή: «Όλο αυτό βρίσκεται στο πλαίσιο τού να λέγεται και να γράφεται ό,τι να 'ναι. Ασόβαρα είναι. Αυτά δεν απασχολούν την κοινωνία. Τα βλέπω ως αστεία».

Η σημασία της φιλίας για εκείνον: «Παίζουν μεγάλο ρόλο οι φίλοι μου στη ζωή μου. Είναι σχέση εντιμότητας, αγάπης και αφοσίωσης».

Πιστεύει στη φιλία μεταξύ ανδρών και γυναικών;
«Μπορεί να υπάρχει, αλλά μάλλον αποτελεί την εξαίρεση του κανόνα, ότι δεν μπορεί να υπάρξει».

Όσο μεγαλώνει κλαίει πιο εύκολα: «Είναι οι εμπειρίες μάλλον. Μπορεί να δακρύσω με τη μουσική, με μια ταινία, με ανθρώπινες ιστορίες. Με εκείνους που έχουν θυσιάσει πολλά για τα προσωπικά τους πιστεύω, που μένουν πιστοί στα πιστεύω τους. Με συγκινεί η αφοσίωση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...