Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

Λίνα Σακκά: «δεν έχω πρόβλημα με την Ματσούκα»

Τέλος στις φήμες που την θέλουν να έχει αρπαχτεί αγρίως με την συμπρωταγωνίστριά της Δήμητρα Ματσούκα επιχειρεί να βάλει η Λίνα Σακκά. Σε συνέντευξή της, η ξανθιά ηθοποιός επισημαίνει πως δεν έχει κανένα πρόβλημα με την συνάδελφό της και το κλίμα στο σίριαλ «Κούκλες» είναι αρμονικό.

«Δεν υφίσταται τίποτα. Αυτά είναι ανοησίες. Όσα χρόνια είμαι σε αυτή τη δουλειά, ουδέποτε το όνομά μου ενεπλάκη σε τσακωμούς», λέει στο περιοδικό «Εγώ Weekly» η Λίνα Σακκά και προσθέτει: «είναι λίγο άδικο αυτό. Δεν έχω δώσει ποτέ δικαίωμα σε κανέναν να πει κάτι για μένα. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα μεταξύ μας. Αυτό το παραμύθι πρέπει να τελειώσει».

Παραμύθι , ξε-παραμύθι, οι φήμες λένε πως η Σακκά ουδέποτε πάτησε στην κοινή φωτογράφηση με την Ματσούκα και η μόνη τους συνύπαρξη -εκτός των γυρισμάτων για τις «Κούκλες»- ήταν στα γυρίσματα για το τρέιλερ.

Κι αν τον τσακωμό η ηθοποιός τον απορρίπτει κατηγορηματικά, το ίδιο απορρίπτει και κάθε σχέση εκτός πλατό με την Δήμητρα Ματσούκα. «Τώρα γνωριστήκαμε και έχουμε πολύ αρμονική επαγγελματική σχέση. Όλα τα υπόλοιπα απλώς δεν ισχύουν», είναι η απάντησή της όταν ρωτήθηκε αν θα έπινε έναν καφέ με την συνάδελφό της.

Μεταξύ άλλων, η Λίνα Σακκά μιλά και για τον γάμο: «ο γάμος είναι κάτι δεσμευτικό. Πρέπει να είσαι σίγουρος ότι τον άνθρωπο που επιλέγεις αυτόν μόνο θέλεις στη ζωή σου. Το να παραγκωνίζεις τη ζωή σου και να τρέχεις πίσω από σύζυγο και παιδιά δεν με αφορά», επισημαίνει. «Μου έχει τύχει να ερωτευτώ απόλυτα, να ζήσω αυτό που λέμε παραμυθένιο έρωτα, σε βαθμό που αναρωτιόμουν αν το ‘χω εγώ όλο αυτό», προσθέτει η ηθοποιός.

Σχολιάζοντας την κατάσταση στην τηλεόραση την φετινή σεζόν, η ίδια υποστηρίζει πως τα προγράμματα β’ διαλογής είναι πολλά. «Πιστεύω ότι θα τελειώσει το παραμυθάκι με τα φτηνά προγράμματα. Είναι κάτι που οφείλεται στην οικονομική κρίση. Η θεματολογία των ριάλιτι δεν με αφορά», προσθέτει. STAR.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...