Τετάρτη 28 Απριλίου 2010

Γ. Μαρακάκης: «Είμαι καλός σύντροφος, αλλά και δύσκολος»

Έγινε γνωστός από το πολύ πετυχημένο τηλεπαιχνίδι του ΑΝΤ1 «Deal» και αργότερα απασχόλησε τα έντυπα με τη σχέση του με τη βουλευτή της ΝΔ, Έλενα Ράπτη.

Τον τελευταίο καιρό μάλιστα, άλλοι έλεγαν ότι οι δυο τους δεν είναι πλέον ζευγάρι, ενώ άλλοι τους παντρολογούσαν, υποστηρίζοντας ότι το Σεπτέμβριο θα ανέβουν τα σκαλιά της εκκλησίας.

Ο ίδιος πάντως αποφεύγει να μιλήσει για το έτερο ήμισυ και αρκείται απλώς στα γενικά. Τι είναι ο έρωτας, τι είναι η γυναίκα; Ούτε σε μαθητικό λεύκωμα να απαντούσε.

Είναι άραγε ο Γιάννης Μαρακάκης καλός σύντροφος;

«Εγώ νομίζω ότι είμαι καλός σύντροφος, αλλά και δύσκολος», λέει, ενώ υποστηρίζει ότι ο έρωτας είναι αυτός που κάνει έναν άντρα να αποφασίσει αν μια γυναίκα είναι μοιραία γι’ αυτόν.

Ο γνωστός δικηγόρος πιστεύει ακόμα ότι όταν μια γυναίκα λέει τη λέξη «άνδρας» σκέφτεται ασφάλεια, εμπιστοσύνη και δασύτριχο στήθος!!!

Άραγε αυτός καλύπτει αυτές τις προϋποθέσεις;

«Δεν είμαι αρμόδιος για να απαντήσω σ’ αυτό. Γιατί εγώ αισθάνομαι εντάξει με τον εαυτό μου και ότι πληρώ τις προϋποθέσεις. Δεν ξέρω τι θα πει η γυναίκα σχετικά μ’ αυτό», λέει.

Πάντως για να μην ανησυχείτε υπάρχει γυναίκα στη ζωή του αυτήν την περίοδο και φυσικά είναι η γνωστή ξανθιά καλλονή, Έλενα Ράπτη με την οποία διατηρεί σχέση αρκετά χρόνια.

Τώρα αν θα το αποκαταστήσει το κορίτσι, κάποια στιγμή ίσως, σίγουρα όμως όχι τον Σεπτέμβριο. Γι’ αυτόν τον μήνα έχουν προγραμματίσει βαφτίσια, όπως λέει, όχι γάμους.

Πηγή: OK!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...