Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Μοντέλο γρονθοκόπησε γυμνόστηθη διαδηλώτρια


Η παρσαρέλα μετατράπηκε σε ρινγκ!Δείτε φωτογραφίες!


Εμβρόντητη έμεινε η 18χρονη Hollie-May Saker- το μοντέλο που για πολλούς θεωρείται η διάδοχος της Kate Moss- όταν τη στιγμή που διέσχιζε την πασαρέλα στο show της Nina Ricci, είδε δύο γυμνόστηθες φεμινίστριες να ανεβαίνουν ουρλιάζοντας στη σκηνή. Η μία μάλιστα, άρπαξε το 18χρονο μοντέλο από το χέρι και προσπάθησε να της σηκώσει τη φούστα. 

Η ενστικτώδης αντίδραση της Saker ήταν να χτυπήσει την φεμινίστρια διαδηλώτρια στη μύτη, συνεχίζοντας -φαινομενικά τουλάχιστον- ατάραχη το show της.


Μιλώντας αργότερα για το περιστατικό, το νεαρό μοντέλο είπε: «Δεν ήθελα να την χτυπήσω αλλά είχε αρπάξει το χέρι μου και το έκανα για να την διώξω από πάνω μου. Τώρα που το σκέφτομαι θα ήταν καλύτερο να είχα σπρώξει και τις δύο για να κατέβουν από τη σκηνή γιατί κατέστρεψαν το αγαπημένο μου show».


Η ίδια περιγράφει το περιστατικό: «Ήμουν το 19ο κορίτσι του show όταν ξαφνικά άκουσα κραυγές από πίσω μου. Το επόμενο πράγμα που είδα ήταν δύο γυμνόστηθες γυναίκες να ανεβαίνουν στη σκηνή. Όταν η μία με έπιασε από το χέρι και προσπάθησε να σηκώσει τη
φούστα μου, τράβηξα το χέρι μου με δύναμη προς τα πίσω με αποτέλεσμα να τη χτυπήσω στη μύτη. Ήμουν τόσο θυμωμένη αλλά ήξερα ότι ως επαγγελματίας ότι έπρεπε να συνεχίσω κανιονίκα. Ημουν ανήσυχη που θα πήγαινα στα παρασκήνια αλλά κανένας τελικά δεν μου είπε τίποτα. Ένιωσα άσχημα για ό,τι έγινε!».



Το περιστατικό έγινε κατά την Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού ενώ σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες οι γυμνόστηθες διαδηλώτριες ανήκουν στην φεμινιστική οργάνωση FEMEN.

Μετά από αυτό, η Hollie May Saker έγραψε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Twitter: «Αυτή η σκ%@#@! κατέστεψε το show μου»
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...