Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Σοκάρει "Είμαι 35... Άλλοι με λυπούνται... Για κάποιους έχω χάσει το τρένο..."

Διαβάστε την εξομολόγηση πασίγνωστης Ελληνίδας παρουσιάστριας

Την μέρα των γενεθλίων, στις 17 Σεπτεμβρίου, συνάντησε ο φακός του ΟΚ! την Ελεονώρα Μελέτη κι ενώ αναχωρούσε από το κομμωτήριο για το πλατό του STAR.

Την ίδια μέρα, η παρουσιάστρια έγραφε στο blog της:

"35. Σε πέντε 40. Πριν πέντε 30. Ηλικίες. Αριθμοί. Οι οποίοι όμως έχουν αρχίσει να συνοδεύονται με σημάδια που αποδεικνύουν πως τα χρόνια φεύγουν. Σημάδια αλλά και ταμπού. 35. Ανύπαντρη. Εγώ το βρίσκω τέλειο. Άλλοι με λυπούνται. 35. Χωρίς παιδιά. Εμένα δεν με πειράζει. Άλλοι αναρωτιούνται πότε θα γίνω μάνα. 35... Για τους περισσότερους έχω μείνει πίσω, για κάποιους έχω χάσει το τρένο, για άλλους δεν είμαι φυσιολογική, για λίγους «με ενδιαφέρει μόνο η καριέρα μου. Για μένα τίποτε απ όλα αυτά. Για μένα 35. Χωρίς γάμο, αλλά και χωρίς διαζύγιο. Χωρίς παιδί, αλλά και χωρίς την ευθύνη να πληρώνει το παιδί αυτό τις δικές μου ενδεχομένως λάθος επιλογές, που κατά τη γνώμη μου ήμουν πολύ επιρρεπής στο να κάνω μέχρι σήμερα.
...

"Και αν δεν νιώσω ότι αυτό που έχω στο μυαλό μου μπορώ να το έχω και στη ζωή μου, δεν θα φοβηθώ να μην κάνω οικογένεια. Γιατί απολαμβάνω τη ζωή. Δεν είμαι κατά τύχη ανύπαντρη. Δεν είμαι κατά τύχη χωρίς παιδί. Δεν είμαι κατά τύχη 35. Απλά έχω ακολουθήσει τη φυσική ροή των πραγμάτων στη δική μου ζωή. Είμαι 35. Και είμαι ευλογημένη. Νιώθω τυχερή. Νιώθω αγαπητή...".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...