Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Ξέσπασε ο Αντώνης Ρέμος: «Ο δημοσιογράφος της Bild με ξέσκισε»

Ο Αντώνης Ρέμος ήταν καλεσμένος στην εκπομπή της Πόπης Τσαπανίδου στο Star και μίλησε για το ΣΔΟΕ, την περιβόητη συναυλία στην Μύκονο και τα όσα γράφτηκαν στην Bild!


Ο τραγουδιστής μίλησε ανοιχτά για τις εφόδους του ΣΔΟΕ στα νυχτερινά κέντρα και τις συναυλίες και τόνισε: «Είμαι ένας στόχος πολύ μεγάλος». Και δεν δίστασε να πει: «Ευθύνη έχουμε όλοι μας... Είναι ο νούμερο ένας στόχος! Είναι άδικο αυτό... Είμαι ο απόλυτος στόχος. Φορολογικά; Με πρωτοσέλιδα;»

Όσο για το αν έχει παράπονο από τους δημοσιογράφους δήλωσε: «Από τους δημοσιογράφους, τους πραγματικούς, δεν έχω κανένα παράπονο. Αλλά από τους δημοσιογραφίσκους έχω πολύ μεγάλο θυμό, γιατί, επειδή γράφουν σε ένα blog, νομίζουν ότι μπορούν να γράφουν ότι θέλουν».

Σε ερώτηση της Πόπης για την περιβόητη συναυλία στην Μύκονο και στο Nammos και τις σαμπάνιες που κόστιζαν χιλιάδες ευρώ είπε: « Το έκαναν κάποιοι άλλοι, όχι εγώ... Εγώ τραγούδησα. Θέλανε να ξοδέψουν τα χρήματά τους έτσι, εγώ τι έπρεπε να κάνω; Να βρω ένα πιστόλι και να τους εκτελέσω;»

Όσο για τα όσα είπε στην γερμανική εφημερίδα Bild, ο τραγουδιστής είπε: «Ο δημοσιογράφος της με ξέσκισε, ποτέ δεν έγραψε αυτά που του είπα, έγραψε ότι ήθελε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...