Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013

Η Μίνα Ορφανού δεν κλαίει εύκολα

Έχω κλάψει, αλλά όταν κλαις πάρα πολύ έρχεται κάποια στιγμή που στεγνώνεις, δεν έχεις άλλα υγρά»


Πρώτη καλεσμένη της νέας εκπομπής της Χριστίνας Λαμπίρη στη μεσημεριανή ζώνη του ΣΚΑΪ ήταν η Μίνα Ορφανού η οποία μίλησε για τη ζωή της, αλλά και τη σχέση της με την οικογένειά της.

«Από την οικογένειά μου πήρα σωστή παιδεία. Αν έκανα δική μου οικογένεια, θα κρατούσα όλα όσα με δίδαξαν ο μπαμπάς και η μαμά μου. Μου έδωσαν πολύ καλή βάση, τώρα το πού θα το φτάσεις εσύ είναι άλλο θέμα...», είπε η ηθοποιός.

Όσο για το πόσο συχνά κλαίει; «Έχω κλάψει, αλλά όταν κλαις πάρα πολύ έρχεται κάποια στιγμή που στεγνώνεις, δεν έχεις άλλα υγρά. Δεν κλαίω πλέον εύκολα» εξομολογήθηκε.

Παραδέχτηκε ακόμα ότι η τελευταία φορά που ένιωσε περήφανη ήταν όταν ο αδελφός της την κάλεσε στον γάμο του: «Η τελευταία φορά που ένιωσα περήφανη ήταν όταν ήμουν καλεσμένη στον γάμο του αδελφού μου. Έγινε πέρσι και τους ευχαριστώ πολύ που με είχαν καλέσει. Και πέρασα καταπληκτικά! Είναι κάτι προσωπικό μου αυτό και τους ευχαριστώ πολύ».

Τέλος, η Μίνα Ορφανού αποκάλυψε ποια ήταν η τελευταία φορά που η μητέρα της της απαγόρευσε να κάνει κάτι: «Η τελευταία φορά που η μαμά μου μού είπε “μη” ήταν όταν μου είπε “μην ξανακάνεις δουλειά χωρίς να πληρωθείς”».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...