Σάββατο 27 Ιουλίου 2013

Νίκος Αναδιώτης: Η συγκινητική δήλωση για τον Τόμας-Πόνεσα μέσα μου και δεν το έδειξα

O Νίκος Αναδιώτης μίλησε στο ΛΟΙΠΟΝ και στη Ρένε Σαραντινού.

Ήσουν καλός φίλος με τον Τόμας Πρωτόπαππας και ο χαμός του σου στοίχισε ιδιαίτερα.

«Προσπαθούσα να το αντιμετωπίσω όσο το δυνατόν πιο  χαλαρά, προκειμένου να προστατέψω τη Βασιλική που είναι έγκυος, γιατί τον είχε γνωρίσει, είχαμε κάνει πολύ παρέα. Πόνεσα μέσα μου και δεν το έδειξα, γιατί ήμουν σε περίεργη φάση, αν ήμουν μόνος μου θα το πέρναγα πολύ χειρότερα. Ήταν φίλος μου και από τους καλύτερους ανθρώπους που έχω γνωρίσει, χωρίς πονηριά, με όλα τα καλά του κόσμου. Ξέρω ότι αυτή τη στιγμή αναπαύεται, αυτό με ηρεμεί. Στεναχωριέμαι πολύ για τους γονείς του και τους δικούς του ανθρώπους. Για μένα είναι κάπου καλύτερα από όπου είμαι εγώ αυτή τη στιγμή, είναι σίγουρο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...