Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

Ερωτευμένος με τον Τάκη Ζαχαράτο δισεκατομμυριούχος Άραβας πρίγκιπας!


Δε δίνει συχνά συνεντεύξεις, όταν όμως αποφασίζει να μιλήσει ο Τάκης Ζαχαράτος καταφέρνει να προκαλέσει και να μείνουν… αξέχαστα όσο δηλώνει. Έτσι, στην πιο πρόσφατη συνέντευξή του σε εβδομαδιαία εφημερίδα μίλησε για την εποχή που τον «καψουρεύτηκε» Άραβας δισεκατομυριούχος!

«Εμφανίζομαι στο "Ribas" ως Άντζελα με τουαλέτα συγκλονιστική και με χτίζει ο κόσμος στο λουλούδι. Βλέπω έναν ωραίο μελαχρινό με άλλους 30 σκούρους που με κοίταγε. Αυτός ήταν Άραβας πρίγκιπας billionaire που είναι ερωτευμένος μαζί μου, αλλά δεν ξέρει ότι είμαι αγόρι που κάνει τη γυναίκα και επιμένει να με δει. Εγώ, για να μην τον χάσουμε από πελάτη, δεν του το αποκαλύπτω. Υποτίθεται ότι είμαι παντρεμένη και μόλις τελειώνω το πρόγραμμά μου έρχεται ο άντρας μου και με παίρνει και φεύγουμε για να τον έχω στην καψούρα» είπε ο Τάκης Ζαχαράτος διηγούμενος το περιστατικό στην εφημερίδα «News».

Περιέγραψε και διάφορα ενσταντανέ που του έχουν συμβεί με την Άντζελα Δημητρίου: «Γκρεμίζει την Ελλάδα με το "Εσύ τι λες", είναι Καρναβάλι στην Πάτρα και η Άντζελα θα εμφανιστεί σε ένα κέντρο με 3.000 κόσμο. Μου λέει μια φίλη μου, σαΐνι στις φάρσες, "ντύσου Άντζελα να πάμε". Μπαίνω στο μαγαζί που έχουν χορό οι ανθοπώλες και φοράω μίνι μαύρο με μανσέτα λευκή και γιακά λευκό. Ο κόσμος δεν είναι μασκαρεμένος. Με περνάνε για την Άντζελα. Έρχεται ο πρόεδρος και μου λέει ότι θέλει να με δει στο καμαρίνι της η Άντζελα. Μόλις με βλέπει μου λέει: "Έχεις χοντρά πόδια πρέπει να αδυνατίσεις". Θεά. Με παροτρύνει να τραγουδήσω για δέκα λεπτά. Βγαίνω σε 3.000 κόσμο, ίδια Άντζελα, πέφτει το μαγαζί. Τελειώνω και έρχεται μια κοπέλα και μου δίνει μια ανθοδέσμη νομίζοντας ότι είμαι η Δημητρίου. Βλέπω την Άντζελα στην κουίντα να καπνίζει και να με παρακολουθεί. "Έτσι κάνω εγώ;". Καπάκι ντυμένος Άντζελα τραγούδησα Καζαντζίδη. Έκαψα τον εγκέφαλο του κόσμου!».

Μίλησε ακόμα και για το πως πέρασε στον στρατό: «Υπέροχα. Είπα στον διοικητή μου ότι κάνω μιμήσεις και μου ζήτησε να κάνω μερικές στη Βραδιά του Οπλίτη. Γίνεται χαμός. Δεν φύλαξα ποτέ σκοπιά, παρόλο που δεν ήμουν Ι5», αλλά και στην περίοδο που ήθελε να γίνει γυμναστής: «Μεγάλο μου πρότυπο η Νάντια Κομανέτσι. Στο καμαρίνι μου έχω πάντα φωτογραφία της».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...