Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

«Έχω άγχος μπροστά στον καθρέφτη», δηλώνει η Μακρυπούλια ενώ φωτογραφίζεται με τα ρούχα που σχεδίασε


Για τις ατέλειες που βλέπει στην εμφάνισή της και την σειρά ρούχων που έχει σχεδιάσει μίλησε η Ζέτα Μακρυπούλια σε εβδομαδιαίο περιοδικό.

«Φυσικά και έχω άγχος μπροστά στον καθρέφτη. Πάντα βλέπω ατέλειες πάνω μου. Όλοι άλλωστε δεν βλέπουν; Αν υπάρχει κάποιος που δεν βλέπει ατέλειες, αυτός δεν είμαι εγώ. Έχω προσπαθήσει να αλλάξω πολλά πάνω μου και κυρίως τα μαλλιά μου, τα οποία έχω βάψει σε όλες τις πιθανές αποχρώσεις και τα έχω κόψει πολύ. Τα τελευταία χρόνια δουλεύω με τον εαυτό μου εσωτερικά και έχω ξεπεράσει το θέμα της εικόνας. Προσπαθώ να βρω τι μου φταίει μέσα μου και στην εικόνα μου. Μερικές φορές το καταφέρνω». Αυτό δήλωσε η δημοφιλής παρουσιάστρια και ηθοποιός.

Προσθέτοντας, όσον αφορά το τι θα ήθελε να αλλάξει πάνω της «Εκατομμύρια πράγματα. Αλλά δεν ξέρω αν μπορώ να τα αλλάξω ή απλά να τα αναγνωρίσω. Ένα από αυτά είναι η ανασφάλεια, η έλλειψη αυτοπεποίθησης όπως λέγαμε».

Τέλος, συγκεκριμένα για την σειρά ρούχων που έχει σχεδιάσει σε συνεργασία με την Raxevsky, δήλωσε «Είναι πολύ πιο δύσκολο από ότι φανταζόμουν. Ξεκίνησε από μια δική μου ιδέα και ανάγκη να κάνω μια συλλογή με το όνομά μου. Έπειτα από τόσα χρόνια συνεργασίας με τη συγκεκριμένη εταιρεία, έχει κλείσει ένας κύκλος συνεργασίας και αισθάνθηκα ότι αυτός ήταν ένας τρόπος να ανανεωθεί».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...