Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

ΝΙΚΙ ΜΙΝΑΖ Εντυπωσιάζει στη νέα της φωτογράφιση



Στο εξώφυλλο γνωστού περιοδικού πόζαρε η Νίκι Μινάζ (Niki Minaj) και για ακόμη μια φορά ανέβασε τη θερμοκρασία στα ύψη.

Η εκκεντρική τραγουδίστρια φόρεσε δερμάτινο τζάκετ και μαύρο κολάν και εντυπωσίασε!

Σε συνέντευξή της μίλησε για το όνειρό της να αγοράσει σπίτι στη μητέρα της αλλά και τα προβλήματα που είχε ως κορίτσι στο σχολείο της λόγω ρατσισμού: "Έχω δεχτεί πολλά πειράγματα στο σχολείο. Τα κορίτσια έκαναν στην κυριολεξία τη ζωή μου κόλαση. Είχα έρθει από διαφορετική χώρα και αυτό ήταν πρόβλημα. Και εγώ και ο αδερφός μου είχαμε διαφορετική προφορά από τα άλλα παιδιά. Ήταν πολύ σκληρό.

Για αυτό τις περισσότερες φορές έβαζα έναν τοίχο ανάμεσα σε εμένα και τους άλλους γιατί ήμουν σίγουρη ότι θα με πειράξουν. Και δυστυχώς τον έχω ακόμα. Είναι λυπηρό" είπε στο περιοδικό "ELLE".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...