Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

Μάριος Αθανασίου: «Γνώρισα τον πατέρα μου όταν ήμουν 13 ετών»

Σε πρόσφατη τηλεοπτική του συνέντευξη, ο Μάριος Αθανασίου ήταν ιδιαιτέρως ειλικρινής σχετικά με την απουσία του πατέρα του, αλλά και το πως βιώνει την οικονομική κρίση.

«Οι γονείς μου ήταν χωρισμένοι από όταν ήμουν μικρός. Εγώ μεγάλωσα με την μητέρα μου. Και αυτό ήταν και το μεγάλο μου άγχος όταν χρειάστηκε να πάρουμε απόφαση για το αν θα χωρίσουμε. Γιατί σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να επαναλάβω αυτό που είχε συμβεί. Αυτό που θέλω να κερδίσω είναι την διαφορά στον τρόπο με οποίο εγώ το βίωσα με τον τρόπο που εγώ το κάνω», δήλωσε ο ηθοποιός στην εκπομπή «Πρωινό Mou».

Και συνέχισε μιλώντας για το αν του έχει λείψει ο πατέρας του μεγαλώνοντας: «Αυτή είναι μια ερώτηση στην οποία πάντοτε απαντούσα αμυντικά. Ότι δεν μου έχει λείψει. Η αλήθεια είναι ότι προφανώς μου έχει λείψει. Εννοείται ότι θα τον είχα ανάγκη κάποιες στιγμές. Απλά δεν ξέρω πως θα μπορούσαν να είναι τα πράγματα διαφορετικά. Εγώ δεν είχα καθόλου σχέση με τον πατέρα μου. Τον γνώρισα κάποια στιγμή στα 13 μου».

Όταν ρωτήθηκε αν είναι έτοιμος να κάνει ξανά οικογένεια, είπε: «Εννοείται ότι θα ήθελα να κάνω και πάλι οικογένεια και παιδί. Μου αρέσει πάρα πολύ. Μόνο με το γάμο είχα θέμα. Δεν βρίσκω τον λόγο. Μου είναι αδιάφορος. Ούτε καν σαν πάρτι δεν μπορώ να το αντιμετωπίσω. Θεωρώ ότι είναι πολύ πιο σημαντικό να κάνεις οικογένεια. Γιατί η ουσία είναι να μπορέσεις να κάνεις οικογένεια και να την κρατήσεις μέχρι να πεθάνεις».

Τέλος, σχετικά με τις προσαρμογές που χρειάστηκε να κάνει λόγω οικονομικής κρίσης, είχε να πει «Βιώνω την κρίση αρκετά δύσκολα. Έχουν γίνει όλες οι αλλαγές που πρέπει να γίνουν. Κατεβάζουμε το level κάτω και προσπαθούμε να μείνουμε στα άκρως απαραίτητα. Οτιδήποτε περιττό, έχει κοπεί. Ασχολείσαι μόνο με την επιβίωσή σου. Να έχει η οικογένειά σου ότι χρειάζεται. Μια προσαρμογή που, τον πρώτο χρόνο της κρίσης, μου ήταν ψυχολογικά πολύ δύσκολη. Και προφανώς ότι έχω παιδί με αγχώνει περισσότερο. Γιατί όταν είσαι μόνος σου μπορείς να διαλέξεις μια λύση πιο τυχοδιωκτική. Να πεις αύριο το πρωί παίρνω ένα φίλο μου που είναι στην Αμερική, να πάω 6 μήνες, να δω πως είναι τα πράγματα και μετά βλέπουμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...