Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

Παρουσιάστρια δελτίου ειδήσεων εξομολογείται: «Τον σύζυγό μου τον γνώρισα όταν με πάτησε με το αυτοκίνητό του»


Η καταξιωμένη δημοσιογράφος και παρουσιάστρια ειδήσεων εξομολογήθηκε σε συνέντευξή της πώς γνώρισε τον σύζυγό της. Όλα ξεκίνησαν από ένα ατύχημα!

«Περπατούσα στην Τσιμισκή κάτω από το κτίριο του ΑΝΤ1 και υπήρχαν παντού σκουπίδια επειδή είχε απεργία. Δεν μπορούσες να δεις καλά, εγώ πήγα να περάσω απέναντι, αυτός πήγε να στρίψει, εγώ περπατούσα χαλαρά... και έτσι έγινε το ατύχημα. Με πάτησε κανονικά! Έπεσα κάτω, χτύπησα, με πήραν τα αίματα, αυτός αμέσως βγήκε και προσφέρθηκε να με πάει στο νοσοκομείο, εγώ όμως δεν τον άφησα. Ήμουν λίγο αυθόρμητη τότε, έπεσαν και δύο τρία "γαλλικά", οπότε εξαφανίστηκε! Και μετά από λίγο καιρό με ξαναείδε τυχαία σε μια καφετέρια και έτρεξε αμέσως να με περιποιηθεί, ξέρεις ως το "παραλίγο θύμα"», δήλωσε  στην εφημερίδα "Πρώτο Θέμα", η Αντριάννα Παρασκευοπούλου. Ο σύζυγός της είναι ο πρώην μπασκετμπολίστας Νίκος Μπουντούρης! Ένα ατύχημα της άλλαξε τη ζωή προς το καλύτερο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...