Ήταν το απόλυτο fashion icon της δεκαετίας του ’90, με τους φωτογράφους να δίνουν μάχη για ένα ενσταντανέ σε κάθε της εμφάνιση.
Η ίδια ωστόσο ήταν πάντοτε χαλαρή όσον αφορά στη δημοσιότητα: δεν έδινε συνεντεύξεις, σπάνια ενέδιδε σε editorials και όποτε την πλησίαζε δημοσιογράφος για να σχολιάσει κάποιο ρούχο της εκείνη απαντούσε με το νωχελικό ύφος που τη χαρακτηρίζει:«Κι όμως, η αγορά του δεν ήταν τίποτ’ άλλο από ένα shopping therapy της στιγμής!».
Η κόρη του μεγαλοκατασκευαστή Μπάμπη Βωβού λάτρευε τα ρούχα, παρακολουθούσε τα σημαντικότερα fashion shows στον κόσμο, μελετούσε τα σημαντικότερα περιοδικά μόδας και όποτε έμπαινε σε μπουτίκ οι πωλήτριες έτριβαν τα χέρια τους από τη χαρά τους.
Παρότι η αγάπη της για τη μόδα δεν εξαντλήθηκε ποτέ, σήμερα οι ανάγκες της εποχής είναι διαφορετικές.
Έτσι, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, η Άντα Βωβού ανοίγει τις ντουλάπες της δημιουργώντας, σύμφωνα με το περιβάλλον της, ένα bazaar ελαφρώς μεταχειρισμένων ρούχων:
«Πριν από λίγο καιρό επισκέφθηκε γνωστούς Ελληνες σχεδιαστές για να τους ανακοινώσει το επιχειρηματικό της εγχείρημα», λένε οι γνωρίζοντες και συμπληρώνουν: «Ηταν κάτι που το σκεφτόταν καιρό. Οι αγορές μεταχειρισμένων ρούχων είναι πια μόδα σε ολόκληρο τον κόσμο. Πόσο μάλλον όταν η γυναίκα που θα τροφοδοτεί μία από αυτές διαθέτει μερικά από τα πιο ακριβά κομμάτια διάσημων οίκων μόδας».
Η Άντα έχει ταμπεραμέντο και ξέρει να πρωτοπορεί ως fashion icon καθηλώνοντας ακόμη και τους πιο σνομπ σχεδιαστές, όπως ο Καρλ Λάγκερφελντ.
Η ίδια ωστόσο ήταν πάντοτε χαλαρή όσον αφορά στη δημοσιότητα: δεν έδινε συνεντεύξεις, σπάνια ενέδιδε σε editorials και όποτε την πλησίαζε δημοσιογράφος για να σχολιάσει κάποιο ρούχο της εκείνη απαντούσε με το νωχελικό ύφος που τη χαρακτηρίζει:«Κι όμως, η αγορά του δεν ήταν τίποτ’ άλλο από ένα shopping therapy της στιγμής!».
Η κόρη του μεγαλοκατασκευαστή Μπάμπη Βωβού λάτρευε τα ρούχα, παρακολουθούσε τα σημαντικότερα fashion shows στον κόσμο, μελετούσε τα σημαντικότερα περιοδικά μόδας και όποτε έμπαινε σε μπουτίκ οι πωλήτριες έτριβαν τα χέρια τους από τη χαρά τους.
Παρότι η αγάπη της για τη μόδα δεν εξαντλήθηκε ποτέ, σήμερα οι ανάγκες της εποχής είναι διαφορετικές.
Έτσι, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, η Άντα Βωβού ανοίγει τις ντουλάπες της δημιουργώντας, σύμφωνα με το περιβάλλον της, ένα bazaar ελαφρώς μεταχειρισμένων ρούχων:
«Πριν από λίγο καιρό επισκέφθηκε γνωστούς Ελληνες σχεδιαστές για να τους ανακοινώσει το επιχειρηματικό της εγχείρημα», λένε οι γνωρίζοντες και συμπληρώνουν: «Ηταν κάτι που το σκεφτόταν καιρό. Οι αγορές μεταχειρισμένων ρούχων είναι πια μόδα σε ολόκληρο τον κόσμο. Πόσο μάλλον όταν η γυναίκα που θα τροφοδοτεί μία από αυτές διαθέτει μερικά από τα πιο ακριβά κομμάτια διάσημων οίκων μόδας».
Η Άντα έχει ταμπεραμέντο και ξέρει να πρωτοπορεί ως fashion icon καθηλώνοντας ακόμη και τους πιο σνομπ σχεδιαστές, όπως ο Καρλ Λάγκερφελντ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...