Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Το οργισμένο μήνυμα του Γιώργου Λιάγκα στα περιοδικά για την προστασία του γιου του!

Εκνευρισμένος είναι ο Γιώργος Λιάγκας με τα περιοδικά. Ο παρουσιαστής μέσω της ραδιοφωνικής του εκπομπής στο Real Fm έστειλε ένα οργισμένο μήνυμα στα περιοδικά, που δείχνουν φωτογραφίες με το γιο του!

Ο Γιώργος Λιάγκας τόνισε:
"Είχαμε στείλει εξώδικο στα περιοδικά να μην δημοσιεύονται φωτογραφίες του παιδιού χωρίς μωσαϊκό. Ωστόσο, ένα τηλεοπτικό περιοδικό έκανε το λάθος και δημοσίευσε φωτογραφία που φαινόταν καθαρά το πρόσωπο του, αλλά ζήτησε συγγνώμη στο επόμενο τεύχος. Βεβαίως, το θέμα μου είναι ότι το μωσαϊκό που χρησιμοποιούσαν τα περιοδικά σταδιακά γινόταν όλο και πιο αχνό, με αποτέλεσμα να φαίνονται τα χαρακτηριστικά του Γιάννη. Έτσι, στείλαμε και δεύτερο εξώδικο με το οποίο ζητήσαμε να μην δημοσιεύονται καθόλου φωτογραφίες του μικρού. Συζήτησα ξανά το θέμα με τους δικηγόρους μας και έμαθα ότι ένα περιοδικό νομιμοποιείται να δημοσιεύει φωτογραφίες του παιδιού με μωσαϊκό, αλλά εμένα δεν μου αρκεί αυτό γιατί δεν είναι ηθικά σωστοί απέναντί μου, σε σχέση μ' αυτό που είχα ζητήσει. Δεν σεβάστηκαν το εξώδικο... Εμένα ξεσκίστε με, αλλά σε τι έφταιξε το παιδί; Δηλαδή τα παιδιά των άλλων γιατί τα σέβεστε; Υπάρχουν παλιά αμαρτήματα στα περιοδικά που μπορώ να ανασύρω, αν θελήσω ... Δεν θέλω, όμως, να κάνω μηνύσεις και αγωγές για να βγάλω λεφτά!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...