Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Κώστας Σπυρόπουλος: «Μου είχε έρθει έντονα να κάνω παιδί όταν “έφυγε” ο πατέρας μου»

Ο Κώστας Σπυρόπουλος σε συνέντευξή του εξομολογήθηκε ότι θέλει να γίνει πατέρας και δεν αποκλείει το ενδεχόμενο ακόμα και να υιοθετήσει στο μέλλον κάποιο παιδί.

«Μου είχε έρθει έντονα να κάνω παιδί όταν “έφυγε” ο πατέρας μου. Με έχω φανταστεί ως πατέρα και ειδικά την εποχή που παντρεύτηκα. Δεν προέκυψε αλλά δεν ήταν και απόλυτος στόχος. Φυσικά, θα μπορούσα να υιοθετήσω παιδί. Σημασία έχει να μεγαλώσεις ένα πλάσμα με αγάπη”. Φυσικά θα μπορούσα να υιοθετήσω ένα παιδί. Δεν έχω τον εγωισμό του DNA. Νιώθω ότι έχω μέσα μου πολλά αποθέματα αγάπης να δώσω, ακόμη και αν ανήκω σε αυτό που λέμε μονογονεϊκή οικογένεια, αλλά αυτό δεν έχει σημασία. Σημασία έχει να μεγαλώσει ένα πλάσμα με αγάπη», δήλωσε στο περιοδικό «ΟΚ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...