Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

Πυγμαλίων Δαδακαρίδης: "Θα πάω σπίτι μου όταν τελειώσει το παραμύθι"

Στη τηλεόραση του Αχελώου και στον δημοσιογράφο Μάκη Μάκκα μίλησε ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης.

Ο γνωστός ηθοποιός φαίνεται να απολαμβάνει τις επιλογές που έχει κάνει έως τώρα και τονίζει ότι "χωρίς προσπάθεια στο χώρο του θεάματος το ταλέντο δεν αρκεί".
"Δεν ξέφυγα ποτέ από αυτά που ήθελα να κάνω, κάνω την δουλεία μου όπως όταν ήμουν μικρός και έπαιζα ερασιτεχνικά στο σχολείο, εργάζομαι με πάθος και είμαι άνθρωπος που αγαπάει πολύ το παραμύθι, αν κάτι μου θυμίζει ότι είμαι ενήλικας, τότε φεύγω και πάω σπίτι μου", ανέφερε για την έως τώρα θεατρική του παρουσία.

Όσο για την τηλεόραση ο ηθοποιός υπογράμμισε ότι είναι ένα μέσο που τον βοήθησε πολύ να γίνει γνωστός στο ευρύ κοινό αλλά και να αποκτήσει ένα extra εισόδημα: "Η τηλεόραση μου έκανε καλό, με βοήθησε σε αυτό τον "μικρόκοσμο" που λέγεται Ελλάδα να αναπτυχθώ λίγο παραπάνω".

Ο ίδιος φαίνεται να είναι αισιόδοξος για το μέλλον και δηλώνει ότι δεν τον φοβίζει τίποτα:"Τα πράγματα είναι δύσκολα αλλά θα επιβιώσουμε, εμείς οι ίδιοι αγωνιζόμαστε για την χώρα μας και εμείς θα επιλέξουμε πως θα προχωρήσουμε".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...