Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Και το όνομα αυτής... Ηλιάνα

Στο πλατό της εκπομπής «10 με 1 μαζί» βρέθηκε σήμερα το πρωί η Ελένη Πετρουλάκη, η οποία μεταξύ άλλων αποκάλυψε ότι πριν από μερικές ημέρες βαφτίστηκε η κόρη της.

«Ήταν σε στενό κύκλο και νονός ήταν ο γυναικολόγος μου. Την βαπτίσαμε Ηλιάνα. Μας άρεσε το όνομα» είπε η «χαζομαμά» Ελένη με ένα τεράστιο χαμόγελο στα χείλη.

Δεν παρέλειψε, ωστόσο, να αναφερθεί και στο talent show χορού του ANT1 «Dancing With The Stars», ξεκαθαρίζοντας πως δεν θα πάει: «Θέλει χρόνο και εγώ δεν έχω. Έχω τα παιδιά. Με ένα μωρό 6 μηνών στο σπίτι δεν έχεις χρόνο. Προτεραιότητά μου είναι η οικογένεια και τα παιδιά».

Τηλεόραση δεν θέλει να κάνει, απλώς για να κάνει, αλλά, αν υπήρχε περίπτωση να παρουσιάσει κάτι, αυτό θα ήταν σχετικό μόνο με τον αθλητισμό και τίποτα άλλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...