Παρασκευή 3 Μαΐου 2013

Ο Γολγοθάς της υγείας του Αντώνη Βαρδή


Ο Αντώνης Βαρδής ανεβαίνει το δικό του Γολγοθά εδώ και οκτώ μήνες περίπου, μετά τη διάγνωση ενός όγκου στο κεφάλι του.

Ο γνωστός τραγουδιστής χειρουργήθηκε τελικά στη Γερμανία και επιστρέφει στην Ελλάδα.

«Στην Ελλάδα δεν με εγχείριζαν γιατί φοβόντουσαν μήπως χάσω εντελώς τη φωνή μου... Από τις 17 Σεπτεμβρίου που διαγνώστηκε βρισκόμουν συνεχώς στα νοσοκομεία για εξετάσεις. Είχα κοντά μου την σύζυγό μου, τον γιο μου και την κόρη μου. Μου έδιναν κουράγιο».

Βρίσκεται ήδη στο στάδιο της θεραπείας, χωρίς όμως να ξέρει πόσο θα κρατήσει:

«Τώρα ταξιδεύω με τρένο για επιστροφή στην Ελλάδα. Δεν μου επιτρέπουν να μπω στο αεροπλάνο. Ίσως επιστρέψω στη Γερμανία για περαιτέρω θεραπείες».

ΠΗΓΗ: εφημερίδα NEWS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...