Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

«Δεν μπορώ να ζήσω μόνη, θα πεθάνω», αποκαλύπτει η Έλενα Παπαρίζου


Άκρως αποκαλυπτική ήταν η Έλενα Παπαρίζου σε συνέντευξη που έδωσε σε εβδομαδιαίο περιοδικό. Εκεί που μίλησε για τον λόγο που τελείωσε η προηγούμενη σχέση της και που πάει η επόμενη.

English: Elena Paparizou and Antonis Remos per...
English: Elena Paparizou and Antonis Remos  (Photo credit: Wikipedia)
«Έχω ανάγκη να είμαι με έναν άνθρωπο, δεν μπορώ να ζήσω μόνη, θα πεθάνω. Αν μου συμβεί ξανά, δεν πειράζει, ας φάω τα μούτρα μου (...) Από την στιγμή που ο Ανδρέας είναι ο πρώτος άνθρωπος που βλέπω το πρωί που ξυπνάω και ο τελευταίος πριν κοιμηθώ, σαφώς είναι οικογένειά μου. Επίσημος αρραβώνας δεν έχει γίνει. Μου έκανε δώρο ένα δαχτυλίδι και μου είπε: 'Ελενάκι μου, θέλω να ζήσω την υπόλοιπη μου ζωή μαζί σου, γιατί δεν μπορώ να τη φανταστώ χωρίς εσένα.' Και έτσι όπως μου έδινε το δαχτυλίδι του είπα: 'Ανδρέα μου, ούτε εγώ μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς εσένα' και τη φόρεσα τη βέρα. Είναι σαν να έχει γίνει μία πρόταση γάμου, χωρίς να έχουμε ορίσει ημερομηνία. Αυτό που θέλω είναι να παραμείνουμε πού καλά μαζί και να καταλήξουμε στον γάμο και όχι στο διαζύγιο!». Αυτό δήλωσε η Έλενα Παπαρίζου στο περιοδικό ΟΚ για τον νέο της σύντροφο.

Προσθέτοντας πως ήταν εκείνος που την βοήθησε να σταθεί στα πόδια της «Όταν έφυγα από την Ελλάδα, δεν κλείστηκα απλά στο σπίτι της μάνας μου. Πήγα πάλι σε ψυχολόγο, γιατί μου είχαν βγει πολλές φοβίες. Πάθαινα αγοραφοβία, υψοφοβία, δεν μπορούσα να κάτσω στο μπαλκόνι».

Στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης η Έλενα Παπαρίζου αποκαλύπτει και τον λόγο του χωρισμού της από τον Τόνι Μαυρίδη «Από τη στιγμή που γίνονταν γύρω μου πράγματα που με ενοχλούσαν, έφταιξα εγώ γιατί επέτρεψα να φτάσουν σε αυτό το σημείο (...) Δεν πήρα πίσω τον σεβασμό που έδωσα (...) Ήταν ένας γάμος ουσιαστικά, μόνο παιδιά δεν είχαμε αποκτήσει. Και μετά να εκθέτεις με ψευδή τρόπο τον άνθρωπό σου; Κάποια στιγμή όλα θα τελειώσουν, αλλά εγώ δεν θα πω ποτέ τι έχω να μοιράσω με αυτόν τον άνθρωπο. Αυτό αφορά μόνο εκείνον και εμένα».


Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...