Τρίτη 7 Αυγούστου 2012

Ελένη Φουρέιρα: Δεν με νοιάζουν οι κριτικές

Της αρέσει να μεταμορφώνεται, δεν την ενδιαφέρουν οι κριτικές και για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα της έραβε τα ρούχα που φορούσε στην πίστα η μητέρα της. Η Ελένη Φουρέιρα μιλά.. στην εφημερίδα Real life και την δημοσιογράφο Κάλλια Καστάνη και αποκαλύπτει πως αντιμετωπίζει τα αρνητικά σχόλια.
Όταν η δημοσιογράφος την ρωτά αν στεναχωριέται σε περίπτωση που κάποια εμφάνισή της δεν πάρει θετικά σχόλια, εκείνη απαντά «Η αλήθεια είναι πως με τη μόδα το ψάχνω, μου αρέσει. Αλλά δεν με πειράζουν τα αρνητικά σχόλια, ειδικά για το styling- αν ένα ρούχο άρεσε σε όλους θα το φορούσαν όλοι. Εγώ φοράω ό,τι μου αρέσει, με κάνει να νιώθω άνετα και θεωρώ πως μου πάει».

Σχετικά, δε, με το αν χρειάζεται γερό στομάχι για να μην τη νοιάζουν οι κριτικές, η σέξι τραγουδίστρια λέει «Όχι, δεν χρειάζεται στομάχι. Ξέρεις τι χρειάζεται; Να κοιτάς μόνο τη δουλειά σου και τίποτα άλλο. Όταν έχεις έναν στόχο, πρέπει να κοιτάς μόνο τον δρόμο που έχεις μπροστά σου, για να τον φτάσεις. Αλλιώς, χάθηκες».

Η όμορφη τραγουδίστρια αποκαλύπτει, επίσης, ότι όταν ξεκίνησε να τραγουδάει, τα ρούχα με τα οποία έβγαινε στην πίστα της τα έραβε η μητέρα της. «Όταν ξεκινούσα, δεν έπαιρνα πολλά χρήματα, αλλά ήθελα να φοράω ρούχα μοναδικά. Τώρα πια, που έχω πάρει μια πορεία σε αυτό το χώρο υπάρχουν πολλοί σχεδιαστές που με στηρίζουν» αναφέρει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...