Κυριακή 16 Μαΐου 2010

Cathrine Zeta Jones : «δεν είμαι όμορφη»


«Δεν είμαι όμορφη», δήλωσε η Cathrine Zeta Jones και αποκάλυψε πως έχει ουκ ολίγες ανασφάλειες για την εξωτερική της εμφάνιση, ενώ αναφέρθηκε και στον γάμο της με τον κατά πολύ μεγαλύτερο της Michael Douglas.

Τι κι αν ο κόσμος στις περισσότερες έρευνες την κατατάσσει στη λίστα με τις διαχρονικά πιο γοητευτικές γυναίκες;

Η 40χρονη ηθοποιός έχει άλλη γνώμη για τον εαυτό της και αποκαλύπτει: «η μύτη μου είναι σπασμένη. Έκανα τραχειοτομή όταν ήμουν παιδί. Έχω σπασμένα τριχοειδή αγγεία και συνεχώς ρωτάω το σύζυγό μου\'μήπως φαίνομαι χοντρή με αυτό ή το άλλο φόρεμα... μήπως βλέπει αυτό το σημαδάκι στο πρόσωπό μου;’».

«Η μεγαλύτερη παρανόηση μου όσον αφορά το πρόσωπό μου, είναι ότι ο κόσμος με θεωρεί απρόσιτη και φιλόδοξη τόσο, ώστε να έκανα τα πάντα. Ωστόσο, είμαι πολύ ντροπαλή και προτιμώ να περνάω το χρόνο μου στο σπίτι, με το σύζυγο και τα παιδιά μας».

Τέλος, η Jones πρόσθεσε ότι είναι τρελά ερωτευμένη με τον Michael Douglas... (ο έρως χρόνια δεν κοιτά και ας είναι... πάμπολλα)!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...