Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

Νατ. Γερμανού: «Μου έριξε χαστούκι και μου γύρισε το κεφάλι σαν το κοριτσάκι στον Εξορκιστή» [βίντεο]

Για το δυνατό χαστούκι που έχει φάει από επώνυμο σύντροφό της μίλησε η Ναταλία Γερμανού στα πλαίσια της εκπομπής της.

«Δεν έχω χτυπήσει ποτέ άντρα, αλλά με έχει χτυπήσει άντρας. Μου έριξε χαστούκι και μου γύρισε το κεφάλι σαν το κοριτσάκι στον Εξορκιστή». Αυτό δήλωσε η Ναταλία Γερμανού στα πλαίσια ενός παιχνιδιού «Αλήθεια ή θάρρος» που έπαιζε κατά την διάρκεια της εκπομπής της.

Προσθέτοντας πως «Συμφωνώ ότι δεν χτυπάμε τις γυναίκες ούτε με τριαντάφυλλο, αλλά τότε είχε δίκιο».

Όσον αφορά για την ταυτότητά του, το μόνο που αποκάλυψε η Ναταλία είναι ότι «τον ξέρετε».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...