Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Η Θωμαή Απέργη για το πρόβλημα υγείας της: "'Οταν ο γιατρός μου είπε τη διάγνωση, έβαλα τα κλάματα"

 

Για την πρόσφατη περιπέτεια με την υγεία της μίλησε η Θωμαή Απέργη στο περιοδικό ΕΓΩ WEEKLY και εξήγησε γιατί έκανε δύο εβδομάδες να εμφανιστεί στο live του YOUR FACE SOUNDS FAMILIAR: 



"Η κόπωση με οδήγησε στο να λείψω τις τελευταίες δύο εβδομάδες, επειδή έβγαλα κάλους στις φωνητικές χορδές, οι οποίοι - ευτυχώς - με απόλυτη αφωνία και με τις οδηγίες του γιατρού μου εξαφανίστηκαν. Δεν ήταν πολύποδες, ήταν αυτό που ονομάζουμε μαλακοί κάλοι.

Ο γιατρός μου είχε πει, πως για να μην κάνουμε χειρουργική επέμβαση, έπρεπε να κάνω αφωνία. Τότε είχα μόλις ηχογραφήσει ένα νέο τραγούδι, είχα κάνει πρόβες για το show (Your face sounds familiar), αλλά ένιωθα πολύ καλά. Κάτι όμως μέσα σου μου έλεγε να κάνω κάποιες εξετάσεις. Όταν ρώτησα το γιατρό μου αν ήταν όλα καλά, εκείνος σοβάρεψε και μου είπε τη διάγνωση. Αμέσως έβαλα τα κλάματα. Φοβήθηκα".


Η Θωμαή μίλησε και για την περιπέτεια με τα κιλά της και πώς έχασε τα 20 παραπάνω κιλά. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...