Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

Αριάνα Χάφινγκτον: "Είμαι 100%... Ελληνίδα μαμά!"

 Μπορεί το όνομα Αριάνα Χάφινγκτον να συνδέεται με καριέρα και επιτυχία, όμως η ίδια δηλώνει 100% παραδοσιακή (Ελληνίδα) μαμά, αφού όση δουλειά και να έχει προτεραιότητα της είναι οι δύο κόρες που έχει αποκτήσει από τον γάμο της με τον ρεπουμπλικανό βουλευτή, Μάικλ Χάφινγκτον.
Η «σιδηρά κυρία» των MME, όπως την έχουν χαρακτηρίσει, σε συνέντευξη της στον «Observer» εξομολογήθηκε ότι «όλοι μου οι συνεργάτες γνωρίζουν ότι όταν με πάρουν τηλέφωνο τα παιδιά μου τα διακόπτω όλα».
Επιπλέον, τόνισε ότι έχει κρατήσει ακόμα στοιχεία από την ελληνική της προσωπικότητα, παρόλο που έφυγε σε ηλικία 16 ετών. «Αισθάνομαι ακόμα κόρη της μαμάς μου. Όποιος και αν ερχόταν στο σπίτι, από τον ταχυδρόμο μέχρι τον πατέρα κάποιου συμμαθητή μου, τον έβαζε την κουζίνα και τον τάιζε με το ζόρι. Έτσι κάνω και εγώ», είπε συγκεκριμένα.
Τέλος, η κ. Χάφινγκτον αποκαλύπτει ότι αυτό που της λείπει πολύ είναι… ύπνος! «Προσπαθώ να κοιμάμαι 7 -8 ώρες την ημέρα, αλλά δεν τα καταφέρνω πάντα. Μου αρέσει να κοιμάμαι λίγο και κατά την διάρκεια της ημέρας, για αυτό και έχω δημιουργήσει δύο χώρους ύπνου στα γραφεία μας στις ΗΠΑ», εξομολογείται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...