Πέμπτη 11 Αυγούστου 2011

Χ. Μπαλτζή: Η συγγραφέας που γεννήθηκε αγόρι και έγινε γυναίκα


''Εγώ γεννήθηκα σαν ένα μικρό αγόρι, στην Αλεξανδρούπολη, σε ένα πολύ μικρό χωριό, τον Προβατώνα. Μεγάλωσα μαζί με τον παππού και τη γιαγιά μου, αφού οι γονείς μου είχαν χωρίσει λίγο μετά τη γέννησή μου. Μέχρι τα 4 μου χρόνια, δεν είχα καταλάβει ακόμη τη διαφορά των δύο φύλων. Ξεκίνησα να την αντιλαμβάνομαι πρώτη φορά, όταν στο σχολείο έπρεπε να στοιχηθώ κι εγώ πίσω από τα αγόρια. Εγώ τότε αρνήθηκα. Ήθελα να στοιχηθώ με τα κορίτσια, γιατί ενδόμυχα ακόμη δεν ήθελα να πιστέψω ότι είμαι κι εγώ αγόρι'', εξομολογείται η Χριστίνα Μπαλτζή, χαμηλώνοντας τα μάτια και διηγούμενη σπαρακτικά της ζωή της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...