Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

Γιώργος Λιάγκας: «Δεν με ενδιαφέρουν οι κριτικές που μου κάνουν»


Αφορμή την κόντρα Διαμαντάκου - Κορομηλά βρήκε ο Γιώργος, για να επαναλάβει ότι δεν τον ενδιαφέρει τι λέγεται και τι γράφεται για αυτόν. «Θέλω να πω για την Ρούλα, ότι το να λέει ότι δεν την ενδιαφέρει η κριτική και να απαντάει δείχνει ότι την ενδιαφέρει», είπε ο Λιάγκας και πρόσθεσε «Σε ό,τι αφορά εμένα θεωρώ ότι πρέπει να υπάρχουν τηλεκριτικοί, για να μας μαζεύουν λίγο τα χαλινάρια, αλλά… εγώ προσωπικά έχω σταματήσει να τα διαβάζω».

Βέβαια, το να θεωρεί ότι πρέπει να υπάρχουν τηλεκριτικοί, αλλά δεν του καίγεται και καρφάκι τι θα πουν για αυτόν, είναι λίγο αντιφατικό. Δύο ερμηνείες υπάρχουν: Είτε σημαίνει ότι ο συγκεκριμένος δεν έχει ανάγκη να του σφίξουν τα χαλινάρια, είτε ότι τους «γράφει».

«Πολλές φορές μου λένε “α, γράψανε αυτό για σένα” και εγώ δεν το γνωρίζω», καταλήγει. Μάλιστα, αποκάλυψε ότι συμβουλεύει και τον Δ. Ουγγαρέζο να μην ασχολείται, γιατί του δημιουργείται εκνευρισμός.

Εν τω μεταξύ, στο θέμα αναφέρθηκε και μέσω της στήλης του στην RealNews, όπου παραδέχτηκε ότι παλαιότερα στενοχωριόταν για όλα αυτά, εκνευριζόταν, βούρκωνε, όμως έρχεται «κάποια στιγμή που όλα όσα αποτελούσαν μέχρι τώρα την παραφωνία της μου φαίνονται τόσο μικρά και ασήμαντα, που είναι σαν να μην έγιναν ποτέ».

Ο παρουσιαστής υποστηρίζει ότι έχει αλλάξει εξαιτίας του γεγονότος ότι θα γίνει μπαμπάς, καθώς κατάλαβε ότι τίποτα άλλο δεν είναι τόσο σημαντικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...