Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

Ρούλα Κορομηλά: «Είδατε πουθενά κρεβατώματα, χουφτώματα ή άλλα σεξουαλικά;»

«Δεν προσβάλλαμε την αισθητική κανενός, μην ακούτε κανέναν» φώναζε το πρωί της Κυριακής (30/01) η Ρούλα Κορομηλά από την ραδιοφωνική της εκπομπή. Για μια ακόμη φορά. Όχι πως «τα έχωσε» κανονικά προς πάσα κατεύθυνση… Οοοοχι πως απευθύνθηκε προς την κυρία Διαμαντάκου και όποιον άλλο κατηγορούσε το Big Brother…

Μα κι αυτό το Big Brother… και τι δεν γράφτηκε… και τι δεν ακούστηκε… Η Ρούλα τα είπε ξεκάθαρα: «Δεν με ενδιαφέρει για ποιο λόγο μπήκαν οι παίκτες μέσα στο παιχνίδι. Μπορεί να ήταν λόγω οικονομικών προβλημάτων, λόγω δημοσιότητας, λόγω πολλών. Εμένα αυτό δεν με αφορά. Με αφορά ότι ούτε σεξουαλικές σκηνές είδαμε, ούτε χουφτώματα, ούτε κρεβατώματα, ούτε τίποτα. Δεν προσβάλλαμε την αισθητική κανενός και πιστέψτε με εάν υπήρχε κάτι που θα με προσέβαλε και θα προσέβαλε την αισθητική μου, το ήθος μου, την οικογένειά μου ή οποιονδήποτε άλλο, θα ήμουν η πρώτη που θα αποχωρούσα από το παιχνίδι».


Αυτά η Ρούλα τα είπε για ορεκτικό βέβαια. Το κυρίως πιάτο είχε περισσότερα και πιο «ζουμερά». «Μετά από 22 χρόνια που είμαι στο χώρο, κάποιοι ή έχουν ασθενή μνήμη ή δεν θέλουν να θυμούνται αυτά που έχω κάνει. Εγώ όμως δεν ήρθα να αποδείξω ποια είμαι. Το έχω κάνει αυτό πολλά χρόνια πριν. Για να παραμένω, δεν είμαι ούτε χαζή, ούτε άπειρη. Και στο κάτω κάτω τους παίκτες δεν τους επέλεξα εγώ. Αυτό δεν το λέω για να υποστηρίξω το project, γιατί εγώ αύριο μπορεί να κάνω κάτι άλλο, ή να μην κάνω και τίποτα. Αλλά στην τελική, αν δει κανείς γύρω μας καταστάσεις που διαβάζουμε και βλέπουμε για την τηλεόραση, το πιο ανώδυνο πρόγραμμα ήταν το Big Brother».

Το πιο… «ανώδυνο;» Δηλαδή τι ήταν πιο επώδυνο από τα ημίγυμνα κορίτσια με τα ψεύτικα μαλλιά; ‘ Η παίκτες που πάνω στην απελπισία τους έπιαναν κουβέντα με τα δέντρα του κήπου έξω από το σπίτι; ‘Η ακόμα ακόμα και από ένα 18χρονο κοριτσάκι που «την λέει» στην καταξιωμένη παρουσιάστρια γιατί δήθεν δεν την άφησε να μιλήσει…

Σε αυτό που συμφωνούμε βέβαια είναι αυτό που είπε ότι «εάν ήθελα να εκμεταλλευτώ καταστάσεις, συμπεριφορές αμηχανίες, θα το είχα κάνει». Δυστυχώς μαζί με εσάς έκαναν κι άλλοι πράγματα και μάλιστα πολλά. πηγή: star

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...