Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Πόλεμος μηνύσεων Ρέμου - SONY !

Κατά της  δισκογραφικής εταιρείας Sony προσφεύγει δικαστικά ο δημοφιλής τραγουδιστής Αντώνης Ρέμος, με αφορμή πληροφορίες που έχουν διακινηθεί στη δισκογραφική αγορά και οι οποίες έχουν αναπαραχθεί και από τα μέσα ενημέρωσης.

Ο Αντώνης  Ρέμος διαψεύδει ως παντελώς ανακριβή την φημολογία περί δέσμευσης  της περιουσίας του από την  δισκογραφική εταιρεία καθώς και  τα περί νομικής ανικανότητάς του  να εισπράξει αμοιβές από την  εργασία του, ενώ κατηγορεί την  Sony για αποικιοκρατική λογική στις συνεργασίες της.

Αναλυτικά, η δήλωση του Αντώνη Ρέμου είναι  η εξής:

“Τις τελευταίες ημέρες πληθαίνουν και αναπαράγονται ανεξέλεγκτα από και σε όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης υπό τον ψευδεπίγραφο τίτλο των ειδήσεων, ανακρίβειες και ψευδείς πληροφορίες σχετικά με τη δικαστική διαμάχη μου με την εταιρεία SONY.

Είναι απολύτως ψευδή τα περί δήθεν δέσμευσης  της περιουσίας μου από την  εταιρεία SONY, όπως είναι και απολύτως ανακριβή τα περί δήθεν «νομικής» ανικανότητάς μου να εισπράξω αμοιβές από την εργασία μου. Όλα αυτά τα ευφάνταστα δεν είναι παρά κατευθυνόμενα εφευρήματα που μοναδικό σκοπό έχουν να βλάψουν εμένα και την οικογένειά μου, καθώς και να μου προκαλέσουν ζημία στην επαγγελματική μου πορεία.

Παρά τα όσα διοχετεύει η εταιρεία SONY και οι ιθύνοντες αυτής τόσο στα ΜΜΕ, όσο και σε κάθε έναν δραστηριοποιούμενο στο χώρο, η πραγματικότητα είναι μία: Η εταιρεία SONY, προφανώς αισθανόμενη πανίσχυρη απέναντι στα μέσα, ξεκίνησε έναν πόλεμο λάσπης και κατασυκοφάντησής μου, επειδή όταν έληξε η μεταξύ μας συνεργασία, εγώ «τόλμησα» να αρνηθώ την περαιτέρω ανανέωσή της.

Η αποικιοκρατική άποψη της συνεργασίας είναι  συνήθης για τη SONY, η οποία στην πορεία των χρόνων έχει απολέσει πληθώρα καλλιτεχνών για το λόγο αυτό. Εγώ αισθάνομαι ότι όλ’ αυτά τα χρόνια πρόσφερα πολλά στη συγκεκριμένη εταιρεία, η δε στάση της τον τελευταίο καιρό δικαιώνει περίτρανα την απόφασή μου να διαχωρίσω οριστικά την καλλιτεχνική μου πορεία από αυτήν.

Ευτυχώς για  τους καλλιτέχνες, εταιρείες υπάρχουν πολλές. Δυστυχώς για τις εταιρείες  ο κάθε καλλιτέχνης είναι μοναδικός. Δυστυχώς για τη SONY, η ελληνική δικαιοσύνη, στην οποία προσφεύγω πλέον, προκειμένου να προστατευθώ σαν άτομο και σαν καλλιτέχνης από την άδική και απρόκλητη επίθεση που υφίσταμαι τον τελευταίο καιρό από τη SONY, και βλέπει και ακούει και κρίνει με μοναδικό γνώμονα το νόμο”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...