Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

Η αίτηση διαζυγίου της Φλ. Θεοδώρου στον Χρ. Δάντη

Την αίτηση διαζυγίου που κατέθεσε το πρωί της Παρασκευής η Φλώρα Θεοδώρου κατά του Χρήστου Δάντη παρουσίασε το star.gr. Σε αυτήν η Φλώρα Θεοδώρου κατηγορεί τον πρώην άνδρα της για εγκατάλειψη συζυγικής στέγης αλλά και για... μοιχεία.
  
Η Φλώρα Θεοδώρου ζητά με την αγωγή της να χωρίσει από τον Χρήστο Δάντη λόγω της εξωσυζυγικής σχέσης που διατηρούσε με την Τζένυ. Αναφέρει χαρακτηριστικά: «Επειδή οι λόγοι κλονισμού του γάμου μας που αφορούν στο πρόσωπο του εναγόμενου είναι η μοιχεία / εξωσυζυγική σχέση και λόγω αυτής η εγκατάλειψη συζυγικής μας στέγης».
  
Στην αγωγή διαζυγίου η Φλώρα Θεοδώρου χαρακτηρίζει «δύστροπο», «ιδιόρρυθμο» και «προβληματικό» τον πρώην σύζυγό της:«Κατά τα χρόνια της συμβίωσής μας αλλά και κατά τους πρώτους μήνες του γάμου μας η σχέση μας ήταν αρμονική, παρά το γεγονός ότι ο εναγόμενος είναι ένας δύσκολος και δύστροπος άνθρωπος, ισχυρογνώμων, με μεγάλες απαιτήσεις, έντονες ψυχολογικές μεταπτώσεις , οι οποίες οφείλονταν κατά μεγάλο μέρος στο στρες για την επαγγελματική του πορεία στον καλλιτεχνικό χώρο αλλά και στα τεράστια οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπιζε. Τον ιδιόρρυθμο χαρακτήρα του και τις ψυχολογικές του μεταπτώσεις υπέμενα καθόσον ήταν ο σύντροφός μου και τον αγαπούσα».
  
Αλλά και για την αδυναμία της να πληρώσει τις δόσεις του δανείου υπεύθυνο θεωρεί τον πρώην σύζυγό της η Φλώρα Θεοδώρου: «Όλα τα χρόνια που ζούσαμε μαζί κυριολεκτικά κατέθετα όλα τα χρήματά μου από την εργασία μου αλλά και την διόλου ευκαταφρόνητη μηνιαία οικονομική στήριξη της οικογένειάς μου στα χέρια του, χωρίς κανέναν έλεγχο και καμία απαίτηση. Όμως κατά το έτος 2006, ενώ συζούσαμε με τον εναγόμενο, εκείνος έθεσε ως όρο για την συνέχεια της συμβίωσής μας και τον μετέπειτα γάμο μας, την αποχή μου από κάθε καλλιτεχνική δραστηριότητα, προκειμένου να αφοσιωθώ στην οικογένειά μας και ειδικότερα στην φροντίδα του ίδιου και του ανήλικου γιου του».

Όπως ισχυρίζεται η Φλώρα Θεόδωρου, ένα ανώνυμο τηλεφώνημα τον Ιούνιο του 2008 της άνοιξε τα μάτια. Ο άντρας που αγαπούσε ήταν ερωτευμένος με κάποια άλλη: «Εξάλλου το ίδιο διάστημα από τον Μάιο του 2008 μου δημιουργήθηκαν έντονες υπόνοιες ότι ο σύζυγός μου διατηρούσε εξωσυζυγική σχέση καθόσον δεν ήταν λίγες οι φορές που διαπίστωσα την ύπαρξη ύποπτων μεταμεσονύκτιων τηλεφωνικών κλήσεων, μηνυμάτων, επικοινωνίας μέσω διαδικτύου, ενώ οι υποψίες μου έγιναν βεβαιότητα όταν έλαβα και εγώ η ίδια ανώνυμα τηλεφωνήματα περί τον μήνα Ιούνιο 2008 με τα οποία άγνωστα προς εμένα άτομα με προειδοποιούσαν για την εξωσυζυγική σχέση του εναγόμενου και με προέτρεπαν να τον χωρίσω. Εκείνος με διαβεβαίωνε ότι “δεν συμβαίνει τίποτα”, μου δήλωνε ότι “είμαι η γυναίκα της ζωής του” και ότι “μόνο εμένα αγαπάει" και ενόσω  τον πίστευα και επειδή τον αγαπούσα, εθελοτυφλούσα».
  
Και συμπληρώνει η Φλώρα Θεοδώρου για τον χωρισμό: «... ότι είναι ερωτευμένος με κάποια άλλη γυναίκα την οποία γνώριζε και από πριν από το γάμο μας και με την οποία διατηρούσε για πολλά χρόνια σχέση και θέλει να ζήσει μαζί της, γεγονός που έπραξε άμεσα εγκαταλείποντας την 8-8-2009 την συζυγική μας στέγη μαζί με το παιδί του και τα προσωπικά του είδη και έκτοτε ζει με το ως άνω πρόσωπο χωρίς να κρύβει τη σχέση του ούτε από τους οικείους μας ούτε και από τα ΜΜΕ».
  
Αυτά αναφέρονται στην αίτηση διαζυγίου της Φλώρας Θεοδώρου. Το Star επικοινώνησε με τον Βασίλη Καπερνάρο, δικηγόρο του Χρήστου Δάντη, ο οποίος συνέστησε στην Φλώρα Θεοδώρου «ό,τι θέλει να κάνει, να το κάνει από το δικό της σπίτι». Ο πόλεμος μόλις ξεκίνησε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...