Κυριακή 6 Ιουνίου 2010

Μ. Χατζηγιάννης: «Σύντομα θα παντρευτώ»!

Με διάθεση αρκετά αποκαλυπτική, ο Μ. Χατζηγιάννης δίνει μία συνέντευξη στο VetoMag που θα συζητηθεί πολύ.

Ο Μιχάλης λοιπόν είναι πολύ στα πάνω του, όχι μόνο στην επαγγελματική του, αλλά και στην προσωπική του ζωή. Μπορεί να χώρισε από τη Δέσποινα Ολυμπίου, αλλά δεν τα έβαψε μαύρα. Αντιθέτως θα λέγαμε!!!

«Είμαι αρκετά ερωτευμένος», δηλώνει στη συνέντευξή του, αλλά δεν μας αποκαλύπτει με ποια. Όλο και φουντώνουν πάντως οι φήμες ότι το νέο πρόσωπο στη ζωή του είναι η Θάλεια Προκοπίου.

Άλλωστε όπως λέει και ο ίδιος: «Είχα πάντα μια αδυναμία στις μελαχρινές».

Και οι εξομολογήσεις δεν περιορίζονται εδώ. Ο γνωστός τραγουδιστής αποκαλύπτει ότι είναι πολύ κοντά η ώρα που θα ανέβει επιτέλους τα σκαλιά της εκκλησίας.

«Τώρα που έχω ηρεμήσει λίγο μέσα μου, νομίζω ότι ο γάμος είναι μία από τις προτεραιότητές μου. Είμαι στα βήματα μιας απόφασης που νιώθω ότι δεν είναι μακριά», λέει.

Δηλώνει μάλιστα έτοιμος να γίνει και μπαμπάς!!!! «Νομίζω ότι μετά τον έρωτα και το γάμο, τα παιδιά είναι η λογική εξέλιξη. Στα τριάντα μου είμαι μάλλον έτοιμος να γίνω πατέρας, αν και έχω μια μεγαλύτερη αδελφή, που προηγείται».

Κοίτα να δεις που με άλλην τον περιμέναμε να ανέβει τα σκαλιά της εκκλησίας και μας την έκανε την έκπληξη ο Μιχάλης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...