Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

Ρένια Λουιζίδου: «Δεν έχω πει ποτέ ότι θα χωρίσω»

Για την σχέση και τον γάμο με τον σύζυγο της, μίλησε η Ρένια Λουιζίδου.


«Είμαι 20 χρόνια με τον άντρα μου, 17 παντρεμένοι. Από το 1995 είμαστε μαζί, πρέπει να βρεις κάτι να κάνεις εκείνες τις δύο ημέρες που έχει μπάλα και θέλει να κάνει αυτά που του αρέσουν. Πρέπει να τα βρούμε κάπου στη μέση, αλλά θέλει προσπάθεια μια σχέση. Ξέρεις πόσες γυναικοπαρέες έρχονται στο θέατρο;» ανέφερε η ηθοποιός καλεσμένη στην εκπομπή «Το πρωινό», ενώ τόνισε πώς ποτέ δεν έχει σκεφτεί να χωρίσει. 



«Ότι θα χωρίσω δεν έχω πει ποτέ. Στο πίσω μέρος του μυαλού μου ξέρω πως δεν θα χωρίσω ποτέ. Μπορεί να κοιμηθούμε στο ίδιο κρεβάτι και να είμαστε με μούτρα, παρά να φύγουμε από το κρεβάτι μας. Δεν έχει τύχει ποτέ και το θεωρώ βαρύ. Σαν να θέλω να πω κάτι...», κατέληξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...