Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Nτ. Παπαδημητρίου: "Δεν αξίζει να ζεις ένα ξενέρωτο έρωτα"

Η όμορφη ηθοποιός μίλησε για την προβολή των ΜΜΕ, για τον έρωτα αλλά και τα παιδιά της...


Η Ντορέττα Παπαδημητρίου μίλησε στην εφημερίδα "Πρώτο Θέμα" για τον έρωτα, για την ιδιωτκή της ζωή και τα ΜΜΕ, για το αν έχει μετανιώσει που παντρεύτηκε νωρίς, αλλά και για τα παιδιά της!

Η γνωστή ηθοποιός για τον έρωτα αποκάλυψε: "Αυτό που δεν χωράει καμία αμφιβολία είναι πως δεν αξίζει να ζεις ένα ξενέρωτο έρωτα. Πρέπει να τον ζεις σε όλο του το μεγαλείο, αλλιώς μην μπεις καν στον κόπο. Το ερωτικό πάθος είνα αυτό που σε οδηγεί να κάνεις πράγματα που ενδεχομένως να μην είχες φανταστεί πως θα έκανες ποτέ, κι' αυτά είναι που αξίζουν. Ο έρωτας είναι από τις βασικότερες αιτίες για τρέλα, με την καλή έννοια πάντα."

Στη συνέχεια η ίδια αποκάλυψε ότι δεν έχει μετανιώσει που παντρεύτηκε νωρίς και έκανε παιδιά: "Δεν μετανιώνω για τίποτε. Αν μπορούσα να γυρίσω τον χρόνο πίσω, πάλι τα ίδια θα έκανα. Η αλήθεια βέβαια είναι ότι αναγκαστικά έμεινα έξω από τον καλλιτεχνικό χώρο στην καλύτερη ίσως περίοδο για την δουλειά μας. Βλέποντας όμως καθημερινά τα παιδιά μου, δεν θα άλλαζα αυτό που έχω με καμία επιτυχία, προσωπική ή επαγγελματική."

Η Ντορέτα μίλησε για τα ΜΜΕ και είπε ότι στην ιδιωτική της ζωή της έχουν φερθεί καλά: "Νομίζω πως ναι γιατί κι εγώ σέβομαι τους ανθρώπους που δουλεύουν στα ΜΜΕ. Ο καθένας μπορεί να τηρήσει τα όρια που ο ίδιος θέτει για την ιδιωτική του ζωή. Προσπάθησα να μην αφήσω τα πράγματα να ξεφύγουν, οπότε ακόμα και όταν χώρισα νομίζω πως η κατάσταση ήταν πολύ ελεγχόμενη. Απέφυγα να μιλάω δημόσια για την προσωπική μου ζωή, να αναμασάω τα ίδια και τα ίδια. Δεν αντέχω μια τέτοιου είδους προβολή. Θέλω να έχω την ησυχία μου."

Τέλος στην ερώτηση αν έχουν συνειδητοποιήσει τα παιδιά της ότι είναι ηθοποιός, δήλωσε: "Φυσικά και αντιλαμβάνονται την δουλειά που κάνω και μάλιστα τους αρέσει. Άσε που ο μικρότερος γιος μου θέλει να έρχεται στο θέατρο συνέχεια μαζί μου."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...