Δευτέρα 16 Απριλίου 2012

Άντζελα Γκερέκου: Στα δύσκολα θα είμαι μαζί με τον Τόλη

Για την οικογένειά της, τις περιπέτειες που είχε ο σύζυγός της με τη Δικαιοσύνη, αλλά και τα χτυπήματα «κάτω από τη μέση», μίλησε σε συνέντευξή της η πρώην υφυπουργός Τουρισμού, Άντζελα Γκερέκου.

Μιλώντας στο Πρώτο Θέμα, η κ. Γκερέκου δήλωσε, αναφερόμενη στις φορολογικές εκκρεμότητες που προέκυψαν με τον σύζυγό της και την οδήγησαν σε παραίτηση από τα πολιτικά της καθήκοντα: «Επέλεξα να παραιτηθώ για να μην βλάψω τον πρωθυπουργό και την ίδια την κυβέρνηση».

Πρόσθεσε ωστόσο ότι στις εκλογές θα είναι και πάλι υποψήφια, επισημαίνοντας ότι σε αυτή την απόφαση την ώθησε «η αγάπη για την Κέρκυρα. Λόγος που σήμερα είναι πιο επίκαιρος από ποτέ. Έχω προσφέρει στο νησί μου και αυτό θα συνεχίσω να κάνω».

Για τα χτυπήματα «κάτω από τη μέση» που έχει κατά καιρούς δεχθεί είπε: «Είμαι συνηθισμένη στα χτυπήματα κάτω από τη μέση, ξέρω πως να τα αντιμετωπίζω και οι άνθρωποι που με γνωρίζουν και με εμπιστεύονται αντιλαμβάνονται επίσης πολύ καλά πού τελειώνει η αλήθεια και πού ξεκινά η συκοφαντία».

Τέλος σε ό, τι αφορά τον σύζυγό της αποκάλυψε πως «Θα είμαι με τον Τόλη μαζί και στα δύσκολα», δείχνοντας πως οι περιπέτειες που είχε ο σύζυγός της με τη Δικαιοσύνη όχι μόνο δεν έβλαψαν τη σχέση τους αλλά την έκαναν ακόμη πιο δυνατή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...