Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

Η Ίνκα Τσαγκάρη, η κόρη της Έλενας Ναθαναήλ...μίλησε για την μητέρα της και τον Τ. Μητρόπουλο

Η Ίνκα Τσαγκάρη, η κόρη της Έλενας Ναθαναήλ μίλησε για την σχέση που είχε με την μητέρα της πριν πεθάνει, για τον πρώην σύντροφο της μητέρας της τον Τάσο Μητρόπουλο! Η Ίνκα αποκάλυψε στο περιοδικό “ΕΓΩ!” ότι έχει συμβιβαστεί με την απουσία της μητέρας, όχι όμως με τον θάνατο. Η ίδια μας περιγράφει την σχέση που είχε με την Έλενα: “Άκρως παθιασμένη. Την λάτρευα και με λάτρευε. Δεν θα ξεχάσω ποτέ πως με κοίταξε για τελευταία φορά, την στιγμή που την έπαιρναν οι γιατροί για να την πάνε στην εντατική του νοσοκομείου όπου νοσηλευόταν. Την πέτυχα την ώρα που έμπαινε στο ασανσέρ και μόλις με είδε με κοίταξε τόσο έντονα λες και ήθελε να με χορτάσει. Μετά όταν πήγα κοντά της πέθανε στην αγκαλιά μου. Την μητέρα μου την θαύμαζα. Ήταν το είδωλό μου. Πιο πολύ θαύμαζα τον χαρακτήρα της. Όταν μου έλεγαν ότι της μοιάζω ήθελα να μου λένε για τον χαρακτήρα της.”
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...