Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

Ρέα Τουτουντζή: «Αρνήθηκα πρόταση γάμου που μου έγινε στο παρελθόν»




Για όλους και για όλα μίλησε σε συνέντευξη της στο περιοδικό People η Ρέα Τουτουνζή. Για τον έρωτα, τα πάθη, τη νέα σειρά ρούχων που έχει λανσάρει αλλά και την ενδεχόμενη επιστροφή της στην τηλεόραση.

Έχεις σπουδάσει υποκριτική;

Όχι. Προέκυψε τότε η πρόταση από τον Νίκο Παναγιωτόπουλο για την ταινία Beautiful People και μου μπήκε το «μικρόβιο». Γενικά, κάνω ό,τι μου έρθει στο κεφάλι! Δεν έχω σπουδάσει τίποτα, γιʼ αυτό ποτέ δεν δήλωσα ηθοποιός. Αν το έκανα, θα ήταν ασέβεια προς αυτούς που έχουν σπουδάσει και υπηρετούν χρόνια το χώρο της υποκριτκής. Απλώς, μου έκαναν κάποιες προτάσεις και τις δέχτηκα, γιατί μπορούσα να αντεπεξέλθω.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...