Κυριακή 3 Απριλίου 2011

"Κουνελάκι" με πτυχίο!

Το σέξι μοντέλο Νατάσα Λυμπερίδου (που ξεχώρισε στα καλλιστεία «Playmate» κερδίζοντας τον τίτλο της «Superstar») σε λίγες ημέρες παίρνει το πτυχίο της από το Τμήμα Πολιτικών Επιστημών και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστήμιου. Γεγονός που την κάνει ιδιαίτερα χαρούμενη και λέει σχετικά:

«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη και έτοιμη να διευρύνω τις γνώσεις μου και σε ανώτερα επίπεδα σπουδών. Κατ’ αρχάς, σκέφτομαι να κάνω μεταπτυχιακό στην Ελλάδα και στη συνέχεια και στο εξωτερικό, αν βεβαίως μου δοθεί η κατάλληλη ευκαιρία.

Χαίρομαι πάρα πολύ που θα κάνω υπερήφανους τους γονείς μου, γιατί ήταν κάτι που το περίμεναν πώς και πώς. Κάποια στιγμή, έδωσα άλλες προτεραιότητες στη ζωή μου και καθυστέρησα λίγο το πτυχίο.

Αλλά τους τελευταίους δύο μήνες έδωσα τον καλύτερο εαυτό μου και τα κατάφερα. Αυτό είναι το βραβείο μου!».
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...