Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Δ.Καμπούρη: «Είχα συνέχεια ναυτίες... ήμουν αγκαλιά με μία σακούλα»

Η νεαρή παρουσιάστρια που διανύει τον πέμπτο μήνα της εγκυμοσύνης έχει πάρει μόλις δύο κιλά και μίλησε για τις δυσκολίες των πρώτων εβδομάδων της εγκυμοσύνης της. 
 
«Είχα συνέχεια ναυτίες, ήμουν  αγκαλιά με μία σακούλα γιατί δεν ήξερα που θα με βρει το κακό. Πάντα ήθελα οικογένεια, είναι η αλήθεια. Αλλά όσο κι αν το θέλεις, όταν γίνεται πραγματικότητα, παθαίνεις ένα σοκ! 
 
Ήταν συνειδητή απόφαση, γιατί το θέλαμε πάρα πολύ και οι δυο. Η πρώτη που το έμαθε ήταν μια φίλη και συνεργάτιδά μου η Νανέλα, όταν γυρίζαμε τα χριστουγεννιάτικα και πρωτοχρονιάτικα επεισόδια του "Life Style". 
 
Αμέσως μετά πήρα τηλέφωνο τη μητέρα μου και της το είπα και χάρηκε! Ε, μετά το είπα και από κοντά στον Βαγγέλη, ο οποίος μόλις το άκουσε μου είπε: “Τέλεια! Και δεν χαίρεσαι;"».

Όσο για το φύλο του παιδιού που περιμένει; «Κατά 85% είναι κορίτσι, μου είπε ο γιατρός μου! Κι ελπίζω να μην αλλάξει την άποψή του, γιατί έχω ψηθεί πολύ για κορίτσι!», είπε η Δέσποινα Καμπούρη.
www.markos.tv

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...