Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

Ο Κατσούλης επιβεβαιώνει την εγκυμοσύνη της Καραβάτου!

O Κρατερός Κατσούλης ήταν ο δεύτερος καλεσμένος στο "Βράδυ" με τον Πέτρο Κωστόπουλο, όπου μίλησε για τον τρόπο που έκανε πρόταση γάμου στην αγαπημένη του, Κατερίνα Καραβάτου, ενώ επιβεβαίωσε πως πράγματι, το ζευγάρι περιμένει το πρώτο του παιδί!

Ο ταλαντούχος ηθοποιός μίλησε αρχικά για τις πολιτικές πεποιθήσεις του και την αγάπη του για τον Τσε Γκεβάρα και την Κούβα. "Αρχικά τον αγάπησα λόγω πολιτικών πεποιθήσεων και στη συνέχεια, λόγω πολιτιστικών πεποιθήσεων ενισχύθηκε η αγάπη αυτή. Πιστεύω σε μία κοινωνική δικαιοσύνη, στην ελευθερία, στο ότι η ευγένεια είναι αρετή. Αλλά η πρακτική εφαρμογή είναι κάτι διαφορετικό. Όπως έχουν τα πράγματα, είναι αστείο να δηλώνεις ότι στηρίζεις την αριστερά ή τη δεξιά. Προσπαθώ να μην είμαι ένα πράγμα. Δεν ανήκω σε κανένα από τα υπάρχοντα κόμματα".

Στη συνέχεια, αποκάλυψε πώς έκανε πρόταση γάμου στην σύντροφό του, Κατερίνα Καραβάτου, αλλά και γιατί δεν γονάτισε, όπως συνηθίζεται. "Πήγαμε σε ένα εξαιρετικό εστιατόριο, πολύ ρομαντικό, και καθίσαμε στο μοναδικό τραπέζι που ήταν σε μπαλκονάκι πάνω από τη θάλασσα, με κεριά, κλπ. Είχα το ύφος του γονατισμένου, αλλά δεν γονάτισα γιατί δεν υπήρχε χώρος!", είπε με χιούμορ, προσθέτοντας: "Είμαι ο μόνος από τους φίλους μου που δεν έχουν παντρευτεί και δεν έχουν κάνει παιδιά".

Για την Κατερίνα Καραβάτου, επίσης, είπε: "Της έχω φοβερή αδυναμία. Πιστεύω ότι η αγάπη είναι ο μόνος δρόμος. Ένας από τους λόγους που την αγαπώ πολύ είναι γιατί είναι ευαίσθητος άνθρωπος", ενώ στο πώς αντιμετώπισε την δημοσιότητα κοντά της, είπε: "Δεν με χαλάει η δημοσιότητα, απλά προσπαθώ να κρατάω ένα κομμάτι του εαυτού μου δικό μου. Εγώ τη γλίτωνα γιατί όσες σχέσεις είχα, δεν ήταν τόσο αναγνωρίσιμες όσο η Κατερίνα".

Όταν ο Πέτρος Κωστόπουλος τον ρώτησε πώς δύο διαφορετικοί άνθρωποι ήρθαν κοντά απάντησε: "Η Κατερίνα λέει ότι κάνει μία εκπομπή σύγχρονης τέχνης, παραλόγων και αφύπνισης. Έχει διαφορετική παιδεία και background, που ταιριάζει με το δικό μου. Έχει σπουδάσει γαλλική φιλολογία, έχει κάνει θέατρο, και έχει γνώση σε πολλά που έχουν να κάνουν με μένα".

Στη διάρκεια της εκπομπής, ο Πέτρος Κωστόπουλος του είπε συγχαρητήρια για την εγκυμοσύνη της Κατερίνας, κι εκείνος τον ευχαρίστησε, επιβεβαίωνοντας πως περιμένουν το πρώτο παιδί τους. "Ευχαριστούμε πάρα πολύ. Έχω ήδη αρχίσει να σαλτάρω. Είναι ένας καινούργιος μαγικός κόσμος. Είναι κάτι που θέλαμε πολύ. Δεν έγινε ξαφνικά. Όταν μου το είπε, είπαμε να το δούμε. Να δούμε ότι είναι εντάξει. Για αυτό και δεν το ανακοινώσαμε πιο πριν. Η Κατερίνα πέρασε πολύ πρόσφατα έναν ιό, που ήταν πολύ σοβαρή κατάσταση. Θα μπορούσε να κάνει κακό στο μωρό αλλά και στην ίδια. Από ένα σημείο και μετά δεν μπορείς να το κρύψεις", είπε χαρακτηριστικά, ενώ για το φύλο του παιδιού, είπε: " Δεν με ενδιαφέρει τι θα είναι. Δεν με νοιάζει". yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...