Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Αρναούτογλου: «Δεν γίνεται να είμαστε στα καλά μαζί και στα δύσκολα χώρια»

ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ, ΚΑΝΑΚΗΣ, ΛΑΤΣΙΟΣ
Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου μίλησε στο δελτίο του Star για την σάτιρα που δέχεται από τον Αντώνη Κανάκη, για τα πρωινά της φετινής σεζόν, την Ευγενία Μανωλίδου αλλά και την οικονομική κρίση.

«Όταν ο Αντώνης αυτοσαρκάζεται ο ίδιος, αυτοσαρκάζει την παρέα του, αυτοσαρκάζει τους ανθρώπους που κάνει παρέα... Ούτε καν μου λέει ότι μου ετοίμασε κάτι. Στη δουλειά του μου φέρεται όπως φέρεται σε όλους τους παρουσιαστές και αυτό για μένα είναι πολύ ωραίο».

Για τις πρωινές εκπομπές: «Θα κρίνω όταν τελειώσει η χρονιά. Κατά τη διάρκεια θα ήταν άδικο. Το θεωρώ άδικο να το κάνεις όταν ο άλλος αγωνίζεται».

Για την Ευγενία Μανωλίδου: «Θεωρώ ότι αφού κάνει τηλεόραση, συνάδελφος είναι. Δεν θέλω να την κρίνω εγώ, δεν το ‘χω κάνει ποτέ να κρίνω τέτοιες καταστάσεις».

Για την οικονομική κρίση και πόσο αυτή τον έχει επηρεάσει: «Όταν ένα κανάλι μου έχει φερθεί τόσο καλά και όταν έχεις αμειφθεί καλά γι’ αυτό που έκανες, όταν ο ίδιος ο εργοδότης βλέπεις ότι όπως και όλοι υπάρχει ένα θέμα στη χώρα που ζήσεις και δεν μπορεί να σε πληρώσει το ίδιο, τότε το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να συμπαρασταθείς γιατί δεν γίνεται να είμαστε στα καλά μαζί και στα δύσκολα χώρια». yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...