Πέμπτη 9 Αυγούστου 2012

Άκης Πετρετζίκης : Ο νέος έρωτας στη ζωή του!

O 28χρονος εχει κλέψει τις εντυπώσεις, όχι μονο με την πολύ σέξι εικόνα του, αλλά και με τις μαγειρικές του ικανότητες.

«Με σταματάει πολύς κόσμος στο δρόμο και με ρωτούν για τις συνταγές μου και, η αλήθεια είναι, οτι θα ήθελα να τις μάθουν ολοι, αλλα και να έχουν άμεση πρόσβαση σε αυτές. Αυτός ήταν και ο λόγος που αποφάσισα να δημιουργήσω το site μου, oisyntagesmoy», λέει ο Άκης και τονίζει οτι «αυτός είναι ο νέος έρωτας της ζωής μου!
Με αυτό ασχολούμαι όλη μέρα, δουλεύω πολύ και θέλω όλοι όσοι μπαίνουν να βρίσκουν εύκολα τις συνταγές μου».

Και μπορεί ο Άκης να δουλεύει καθημερινά για το νέο του site, παράλληλα όμως, αυτή την περίοδο είναι στη Χιο: «Εδώ δεν είμαι για διακοπές. Δουλεύω στον όμιλο Χανδρή, ως σεφ, και σε λίγο καιρό που τελειώνω, θα πάω για πέντε μέρες διακοπές», λέει και απαντάει στην ερώτηση του Yupiii αν θα ειναι μονος του: «Θα πάω με τους φίλους μου. Θα είμαστε μεγάλη παρέα. Μόνο αυτό θα πω!”, λέει γελώντας.

Σε ό,τι αφορά τα επόμενα τηλεοπτικά βήματα του Άκη,ο ίδιος ξεκαθαρίζει οτι: «Όταν τελείωσε η σεζόν, με ρώτησαν αν θα με ενδιέφερε να συνεχίσω στο “Πρωινό mou” και τους απάντησα θετικά. Ωστόσο,δεν έχω υπογράψει ακόμη και δεν έχει γίνει κάποια επίσημη συζήτηση.
Νομίζω οτι όλα καλά θα πάνε» και συμπληρωνει οτι «άλλωστε, έχω άψογη σχέση με το Γιώργο και τη Φαίη και, κάθε φορά που είμαστε μαζί, είτε σε επαγγελματικό επίπεδο, είτε εκτός δουλειάς, περνάμε τέλεια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...